Deze middagsessie gaat over de kunst en de wetenschap van gedragsbeïnvloeding. We gaan op zoek naar de antwoorden op de vraag hoe je door een beter begrip van gedragspsychologie, slimmere marketing, betere producten en kwalitatieve diensten kunt gaan ontwikkelen. Meer specifiek geeft deze sessie een antwoord op de volgende vragen:

  • Wat kunnen we leren uit de cognitieve psychologie over hoe mensen keuzes maken?
  • Hoe ontwikkel je een beïnvloedingsstrategie om iemand van huidig naar gewenst gedrag te krijgen?
  • Welke principes uit de gedragspsychologie kan je gebruiken om betere producten, diensten en marketing te ontwikkelen?

We passen deze principes toe op voorbeelden uit de financiële wereld. Op het einde van deze middag zou je in staat moeten zijn om de aangereikte tools, methodes en technieken zelf toe te passen.

Programma
14.00 uur Ontvangst
14.15 uur  Welkom door Floris van Dam (NIMA) en Ronald Pont (voorzitter NIMA Financial Services)
14.30 uur Persuation Design: De kunst en de wetenschap van beïnvloeding door Tom de Bruyne (CEO SUE Amsterdam)
16.00 uur Afsluitende netwerkborrel

Kosten
De kosten voor het volgen van deze middagsessie bedragen voor NIMA Members € 75. Niet members betalen een fee van € 150.

Schrijf je in ▸