In een tijd waar zich steeds meer online afspeelt wordt de uitdaging om impactvolle ‘experiences’ voor (potentiele) klanten te realiseren steeds groter. Na een positieve productervaring is de aankoopbereidheid vele malen hoger. Maar hoe doe je dit met jouw B2B oplossingen? Natuurlijk zijn er beurzen en congressen, maar daar staat de concurrent ook. En de klant naar jouw showroom (of experience center) laten komen vraagt een behoorlijke (tijds)investering van de koper.

Waarom breng je jouw showroom dan niet naar de klant?
Een roadshow is een zeer flexibele marketingtool met onbegrensde mogelijkheden wat betreft het creëren van impactvolle klantervaringen. De persoonlijke benadering maakt roadshows zeer geschikt voor business to business product lanceringen en demonstraties, promoties, trainingen en sales acties.

Op woensdag 20 september duikt ‘NIMA Zuid Inspireert’ in de wereld van Roadshowmarketing. We gaan op bezoek bij Movico in Deurne. Movico is al 24 jaar de specialist op het gebied van (inter)nationale roadshows met een variabele doorlooptijd en meerdere verplaatsingen per week. Gerichte klantbezoeken voor merken als Huawei, Valeo en Samsung Electronics met een mobile experience center door heel Europa en zelfs daarbuiten. Voor de bezoekers wordt een unieke beleving gecreëerd: een ervaring die indruk maakt. Maar ook de organisatoren van le Tour de France, Dakar en Volvo Ocean Race, voor wie de event locatie wordt ingericht met unieke mobiele faciliteiten, behoren tot de clientèle van dit Brabantse bedrijf. Uiteraard sluiten we ook deze inspiratiesessie Bourgondisch af.

Dit event valt in het NIMA Passe Partout.

Benieuwd naar onze sessies? Check:

Voordeel! NIMA Zuid Cyclusinschrijving
In het rijke verleden van NIMA Regio Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Agio, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Greenhouse, Toverland, Heijmans en Concorp/Van Berlo. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2017 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Regio Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

Schrijf je hier in voor de cyclus.

Schrijf je in ▸