NIMA Inspiratiesessies

Zoek je dat ene inzicht dat je verder helpt? Dat voorbeeld waardoor je jouw plan sterker maakt? Of wil je die goeroe zelf wel eens aan de tand voelen? Dat kan nu met de korte, krachtige en vooral verrassende inspiratiesessies van drie uur die je op het NIMA programma kunt vinden.

Geef je brein een boost!
Omdat je op meerdere manieren geïnspireerd kunt raken, hebben we vier verschillende soorten inspiratiesessies op het programma staan. Als basis hebben we de inspiratiestijlen van Howard Gardner gebruikt. De ene keer staat kijken en luisteren centraal, de andere keer interactie en weer een andere keer een model of verhaal. In alle gevallen krijgt je rechterhersenhelft een flinke boost en dat leidt weer tot creativiteit en nieuwe inzichten!

Met deze stijlen als leidraad start NIMA  met een nieuwe serie Inspiratiesessies. Doel is om het brein van marketeers hiermee een boost te geven. De formats die wij daarom voor de inspiratiesessies hebben ingezet zijn als volgt:

Prijzenkast of prullenbak
Interactieve sessie waarbij vele top en flop cases op een bepaald marketingthema de revue passeren. Volop inspiratie en learnings!

In gesprek met een goeroe…
Iedereen wil wel eens in gesprek met een marketinggoeroe over een marketingthema. Dit kan een thought leader,bekende specialist of auteur van een recent uitgekomen marketingboek zijn. In deze sessie krijgen marketeers de gelegenheid om deel te nemen aan een open discussie over het thema met de goeroe.

Sparringsessie marketeers
Nieuwe kennis en inspiratie opdoen door te sparren met collega marketeers. Verschillende ‘gelijkgestemden’, vanuit verschillende invalshoeken, komen samen en helpen elkaar met het oplossen van cases vanuit een theoretische basis.

Aan de slag met…
Praktische sessie waarin een bepaalde tool, ontwikkeling of methodiek centraal staat. Marketeers gaan op deze avond meteen aan de slag.

De NIMA Inspiratiesessies vinden in de ochtend (08.30-11.30 uur) of avond (17.30-20.30 uur) plaats en er is plek voor maximaal 40 deelnemers. Senior Marketing Professionals (SMP) ontvangen voor het volgen van een inspiratiesessie 3 PE punten.

Voor én door marketeers!
Wil je inhoudelijk een bijdrage leveren of heb je een locatie die aansluit bij een van de thema’s? Neem dan contact op met Lieke van 't Hart. Ook suggesties voor thema’s, sprekers, cases en onderzoeken voor toekomstige Inspiratiesessies kunnen worden doorgegeven.