Je bent hier: NIMAInspirationMarketingkennisVan B2B naar P2P

Van B2B naar P2P

Van B2B naar P2P

Drs. Hans Snel SMP - Social media zijn menselijke media die onderhevig zijn aan het menselijk gedrag. Voor bedrijven betekent dit dat zij zich aan andere wetten moeten houden dan bij de traditionele media. Traditionele media zijn nog steeds belangrijk voor bijvoorbeeld bereik en naambekendheid, maar dienen meer en meer geïntegreerd te worden met social media in een hybride communicatiemodel.

NIMA LEDEN KUNNEN DE EXPERTPAPER B2B NAAR P2P MARKETING
 GRATIS DOWNLOADEN.
KRIJG HIERONDER VAST EEN VOORPROEFJE

Uiteindelijk gaat het op sociale media over content. Maar wat maakt content goed? Het moet creatief zijn (onderscheidend en relevant), authentiek en sociaal (waarbij de ontvanger centraal staat). Luister naar het stemmetje in je achterhoofd of je als afnemer zelf geïnteresseerd zou zijn in deze informatie.

Hoewel het uiteindelijke doel van content marketing het vergroten van de business zou moeten zijn, zijn er verschillende andere doelen mee na te streven, zoals het creëren van brand awareness, het vergroten van de klant loyaliteit en het vergroten van de website traffic. Definieer dus voor jezelf de doelen van content marketing voor je begint. 

Meer weten?
Bovenstaande is slechts een beperkte weergave van de expertpaper B2B naar P2P. Wil je hier meer over weten over B2B? Word dan nu lid! NIMA leden kunnen de whitepaper gratis downloaden achter de leden login.

Rating voor dit artikel

1 0 (0 stemmen)

Terug naar het overzicht

Heb je ook een interessante publicatie die NIMA in deze bibliotheek onder de aandacht zou moeten brengen? Laat het weten via inspiration(at)nima.nl!

banner

Nog meer kennis en inspiratie opdoen?

Bezoek een van de NIMA Events, vergroot je kennis en breid meteen je netwerk uit!

Lees verder

Word ook lid

Bekijk hier alle voordelen van het NIMA Lidmaatschap.

Lees verder