rss feed

NIMA Nieuws

  • Guiding Brands verhaal in Retail Theater valt goed

    20 mei 2014

    Guiding Brands verhaal in Retail Theater valt goedRetailstrateeg Marcel Rijkenberg RM hield in het Retail Theater op de j.l. Multichannel Conference door BBP Media in de Jaarbeurs Utrecht een indrukwekkend betoog over Guiding Brands. Lees verder

  • Bart Nauta nieuwe voorzitter MOA

    15 mei 2014

    Bart Nauta nieuwe voorzitter MOADe MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research heeft op haar algemene ledenvergadering Bart Nauta tot haar nieuwe voorzitter gekozen. Hij volgt Pieter Paul Verheggen, CEO van Motivaction International, op, die na 12 jaar voorzitterschap het stokje overdraagt. Lees verder

  • NIMA en HP bundelen krachten voor marketing top

    08 mei 2014

    NIMA en HP bundelen krachten voor marketing topNIMA en Hewlett Packard (HP) Nederland bundelen hun krachten en hebben deze week een samenwerkingsovereenkomst getekend. Daarmee treedt HP officieel toe tot de NIMA Top Marketing Club. Er zijn een aantal specifieke activiteiten benoemd waar HP en NIMA hun krachten bundelen, met als voorbeeld het Executive Marketing Dinner. Lees verder

  • Hoe sustainable is jouw marketing?

    17 april 2014

    Hoe sustainable is jouw marketing?Op 13 mei openen de NIMA Wereldmarketeers hun deuren voor het Wereldcafé. Het Wereldcafé is een interactieve kennissessie waarin duurzaamheid centraal staat. In de eerste sessie besteden we aandacht aan het Sustainable Marketing Model. Op 6 thema’s beantwoord je 4 vragen en zo maak je direct inzichtelijk hoe duurzaamheid in jouw merk- en marketingstrategie is toegepast. Benieuwd naar dit model? Probeer deze beleidstool nu gratis uit, in ruil voor jouw ervaringen. Lees verder

  • Leiderschap is resultaten bereiken met jouw mensen

    09 april 2014

    Leiderschap is resultaten bereiken met jouw mensenHet enige echte doel van een organisatie is om te overleven. Omdat de huidige technologische en economische ontwikkelingen steeds sneller gaan, moet een organisatie er voor zorgen dat het zich continu aan kan passen aan deze veranderende omstandigheden. Lees verder