rss feed

NIMA Nieuws

  • Spotted on Twitter

    03 april 2012

    Spotted on TwitterConsumenten willen meer, en als marketeer moet je voorlopen in alle trends en ontwikkelingen. Interactie is het keyword. Elke dag groeit het aantal webshops, video’s worden realiteit en oude striphelden komen tot leven. Deze keer in Spotted on Twitter: interactieve marketing. Je moet uitkijken dat je niet verdwaald in de realiteit. Lees verder

  • Uitgelicht: NIMA Zuid Inspiratiebijeenkomst Positioneren

    03 april 2012

    Uitgelicht: NIMA Zuid Inspiratiebijeenkomst PositionerenOp 20 juni 2012 organiseert NIMA Zuid de Inspiratiebijeenkomst Positioneren. Bata geeft inzicht in het proces dat geleid heeft tot een scherpe keuze in de marktbenadering en geeft ons de primeur van de vertaalslag naar de nieuwe, energieke identiteit. Daarnaast zal Rik Riezebos (EURIB) ingaan op de essentie van positioneren: "Positioneren is kiezen zonder te verliezen!" Lees verder

  • InterfaceFLOR wint NIMA B2B AWARD 2012

    21 maart 2012

    InterfaceFLOR wint NIMA B2B AWARD 2012De winnaar van de NIMA B2B AWARD 2012 is bekend. InterfaceFLOR is door de vakjury en het publiek verkozen tot het Beste B2B Marketingbedrijf van 2012. Lees verder

  • Citymarketing "Reis naar een stip op de horizon"

    19 maart 2012

    Citymarketing "Reis naar een stip op de horizon"Op 15 maart verzamelde een select gezelschap ervaren citymarketeers zich in Veenendaal voor een NIMA Expert Class Citymarketing. Lees verder

  • Marketingtrendonderzoek 2012

    15 maart 2012

    Marketingtrendonderzoek 2012Wat zijn de marketingtrends en hoe spelen marketeers hierop in? Dit zijn de kernvragen waar het Berenschot Marketingtrendonderzoek 2012 antwoord op geeft. Lees verder