Je bent hier: NIMAOver NIMANieuwsSpotted on Twitter

Nieuws

Terug naar overzicht

Spotted on Twitter

03 april 2012

Spotted on Twitter Consumenten willen meer, en als marketeer moet je voorlopen in alle trends en ontwikkelingen. Interactie is het keyword. Elke dag groeit het aantal webshops, video’s worden realiteit en oude striphelden komen tot leven. Deze keer in Spotted on Twitter: interactieve marketing. Je moet uitkijken dat je niet verdwaald in de realiteit.

Clicks & Bricks
Stenen winkels houden steeds meer rekening met de consument die van online winkelen houdt, en visa versa. Beide partijen komen elkaar tegen in de grote touchscreens die in stenen winkels staan en waarmee je online kan shoppen.

Angrybirds, het is net echt
Ze zijn er al een tijdje, online video’s waarin jij de hoofdrol speelt. Doordat jij mag bepalen wat de video doet, is elke klik weer anders.  Klik en kies je eigen pad in één van deze zeven interactieve en leuke YouTube video’s.

Jouw stripheld komt tot leven
Het eerste Nederlandse stripboek Eppo komt tot leven. Dankzij de technologie van Layar lees je het blad op een interactieve manier. Van extra informatie tot aan het direct kopen van stripalbums, niets is onmogelijk.

Volg NIMA net als duizenden andere marketeers via twitter.com/nimatweets. NIMA is ook te vinden op LinkedIn. Volg ons en krijg toegang tot een database vol met unieke marketing content. Of stel je brandende vraag in een van de topics in het forum.

Reacties

Word NIMA lid

Ook geïnspireerd en geïnformeerd blijven? Bekijk de voordelen van een NIMA lidmaatschap.

Lees verder

NIMA Top Marketing Companies

Top marketing company