Je bent hier: NIMAOver NIMANieuwsWim Rampen ‘Best performing Professor of the year 2011-2012’

Nieuws

Terug naar overzicht

Wim Rampen ‘Best performing Professor of the year 2011-2012’

11 juni 2012

Wim Rampen ‘Best performing Professor of the year 2011-2012’ Tijdens ‘the Ultimate Battle’- who owns the customer, op 24 mei is Wim Rampen uitgeroepen tot ‘Best performing Professor of the year 2011-2012’. In het bijzijn van ruim 130 marketing, sales- en customer service managers nam hij zijn mooie trofee in ontvangst.

Wim Rampen, Manager Customer Intelligence and Brand Management (OHRA) bij Delta Lloyd, stak er dit college-jaar met kop en schouders bovenuit. Alle studenten in de MBA Customer Management beoordelen alle captains of industry en wetenschappers die de colleges verzorgen. Hij kreeg de hoogst haalbare beoordeling voor de actueel inhoud van zijn colleges, de ambitieuze stof en zijn totale performance. “Ik ben helemaal sprakeloos en dat overkomt mij niet vaak” zei Rampen terwijl hij zijn welverdiende prijs in ontvangst nam.

Verrast bedankte hij de studenten van de MBA Customer Management.  “College geven doe ik met plezier, dat ik daar dan zo’n beoordeling voor krijg is een mooie beloning. Ik geef colleges ook uit eigen belang. Ik geef mijn kennis en inzicht, maar op dit niveau krijg ik er ook kennis en expertise van de studenten voor terug. Natuurlijk ontvang ik ook altijd een cheque, maar hier doe ik het niet voor. School for Customer Management heeft meerdere goede doelen en ik kies er voor om mijn bijdrage altijd aan KWF kankerbestrijding over te laten maken”. 

Het was een mooie afsluiting van meer dan geslaagde middag, die speciaal was georganiseerd omdat de MBA Customer management onlangs werd erkend als officiële Masteropleiding door de NVAO, de Nederlands Vlaamse Accreditatie Organisatie. Er werd gebattled om de stellingen of marketing, of sales of care en services de scepter over de klant zou zwaaien voor elke organisatie in de nabije toekomst. Deze middag vormde een open college van de mastercourse Customer Management Leadership.

 

 

Reacties

Word NIMA lid

Ook geïnspireerd en geïnformeerd blijven? Bekijk de voordelen van een NIMA lidmaatschap.

Lees verder

NIMA Top Marketing Companies

Top marketing company