Marketing in de Zorg

NIMA Marketing in de Zorg heeft ongeveer zeshonderd leden. Dit expertise-platform focust op zorgvraagstukken, innovatieve ideeën en het marketinggedachtegoed in de hele zorgketen.

Staat bij jou vooruitgang op patiëntniveau op de eerste plaats? Zie jij ook voordeel in een netwerk van professionals dat als klankbord fungeert? Blijf dan op de hoogte van zorgmarketing door je nu gratis aan te melden voor de nieuwsbrief.

Wie zitten er in dit platform?
Marketing- en communicatieprofessionals die werken in de gezondheidszorg of in hun werk veel te maken hebben met de gezondheidszorg.

De definitie van ‘marketing in de zorg’
De kunde van het in de markt zetten van dienstverlening in de zorg, uitgaande van de behoefte van de klant. Het omvat het proces van positionering tot en met communicatie.

Contact
NIMA Marketing in de Zorg is van en voor marketeers. Wil je via e-mail op de hoogte gehouden worden van de activiteiten, meer weten over dit platform, actief deelnemen of contact met het bestuur? Neem dan contact op met Lieke van ’t Hart via l.vanthart(at)nima.nl of 020 50 39 301.

LinkedIn en meer informatie
Er is ook een speciale LinkedIn groep. Deze is ook toegankelijk als je geen lid bent van NIMA. Het online netwerk vormt zo een mooie aanvulling op het ‘offline’ netwerken.

 

Robin de Ruiter SMP (voorzitter)
Marketing advies en strategie, Marketingbrein

Eileen Platjouw SMP
Eigenaar, Bureau Blos

Astrid de Groot
Eigenaar, TableTalk

Bas Bodzinga SMP
Directeur Marketing en Verkoop, Philadelphia Zorg

Marjolein Keijzers
interim marketeer, Neon 8 Marketing