SMP - Senior Marketing Professional

Om in het dynamische en uitdagende marketingvak onderscheid te kunnen maken in kennis, kunde en ervaring, kent NIMA het kwaliteitskeurmerk Senior Marketing Professionals (SMP) toe aan marketeers. Deze titel staat garant voor ruime kennis en ervaring in het marketingvak. Om als marketeer voorop te kunnen blijven lopen en op de hoogte te blijven van trends en ontwikkelingen, worden er hoge eisen gesteld aan de kennis en kunde van deze professionals. Permanente Educatie (PE) is daarbij onmisbaar.

European Marketing Confederation
De titel SMP is Europees erkend door de European Marketing Confederation (EMC), de overkoepelende organisatie van nationale marketinginstituten. NIMA is het enige marketinginstituut in Nederland, dat de titel Senior Marketing Professional aan personen mag toekennen.

Voor wie?
Gekwalificeerde en vakbekwame marketing professionals met minimaal NIMA B en vijf jaar werkervaring, die continu bezig zijn hun marketingkennis op peil te houden en een bijdrage leveren aan de herkenbaarheid en ontwikkeling van het marketingvak.

Wil je meer informatie over de titel Senior Marketing Professional? Klik hier.

SMP'ers uitgelicht!

We stellen je graag voor aan de Senior Marketing Professionals uit ons netwerk!

Klik verder

Marieke Heesakkers SMP

"Ik heb gekozen voor de SMP titel om actief uit te dragen dat ik het belangrijk vind om te blijven leren en me te blijven ontwikkelen. In het marketingvak volgen nieuwe ontwikkelingen elkaar razendsnel op en als senior marketing professional dwing ik mezelf bij te blijven."

Lees verder

Klik verder

Klik verder

Joep Hilbink SMP

"NIMA is het instituut dat voor mij het hart van het SMP Programma vormt. Door het volgen en regelmatig deelnemen aan activiteiten blijf ik als SMP’er actief met het vak bezig."

Lees verder