Nationale MQ-test voor Marketeers

5 januari 2015
-

 

Marketeers kunnen vanaf vandaag hun actuele vakkennis toetsen in de Nationale Marketingquotiënt (MQ) Test. De test is ontwikkeld door NIMA. NIMA daagt Nederlandse marketingprofessionals uit om hun kennis te toetsen op www.nationaleMQtest.nl.

 

Waarom een MQ test?

Bijna geen vakgebied is zo veranderlijk als marketing. Marketeers staan voortdurend voor de uitdaging om hun vakkennis actueel te houden. Met de Nationale MQ Test is op een makkelijke en leuke manier de actuele kennis van marketing te toetsen. Alle marketeers, van jong tot oud, van junior tot senior, worden door NIMA uitgedaagd om te testen of hun vakkennis up-to-date is en om de score van collega-marketeers te overtreffen! Kortom, dé nationale uitdaging voor marketeers.

 

Wie heeft het hoogste MQ?

Scoren jonge marketeers het beste op online marketing? Uit welke branche behalen marketingprofessionals het hoogste MQ op het onderdeel ‘pricing’? En wie mag zich winnaar van de Nationale MQ Test van 2015 noemen? NIMA roept marketeers op om de uitnodiging aan te gaan en mee te spelen op www.nationaleMQtest.nl. Deelname loopt tot en met 27 januari.

 

Meer arbeidskansen door permanente educatie

De beroepsvereniging NIMA, bekend van de NIMA Examens, heeft als doel om marketeers te stimuleren om continue te blijven leren. Marketeers die zich blijven ontwikkelen hebben betere arbeidskansen. De Nationale MQ Test draagt bij aan de bewustwording van het belang van permanente educatie in het commerciële domein. De Nationale MQ Test is mede in samenwerking met de FD Mediagroep tot stand gekomen en wordt vanaf nu jaarlijks herhaald.

 

 

———————————————————————————————————-

 

 

BOILERPLATE

 

De Nationale MQ Test is een initiatief van NIMA

Het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA) is de beroepsvereniging en het exameninstituut op het gebied van marketing. NIMA ondersteunt marketeers gedurende hun carrière met kennis, contactmomenten en inspiratie. Zij geeft middels examens en certificering duiding aan kennisniveaus en werkervaring. Het doel is om voor iedere marketeer via verschillende leervormen en op ieder gewenst niveau zijn/haar persoonlijke groei en professionele ontwikkeling in het vak mogelijk te maken.

 

Over FD Mediagroep

FD Mediagroep is de meest vooraanstaande nieuws- en informatiedienstverlener voor ondernemend Nederland. Grote pijlers zijn de twee krachtige, journalistieke nieuwsmerken Het Financieele Dagblad en BNR Nieuwsradio. De redacties weten dagelijks met topjournalistiek en ‘need to know’ content een krachtige groep van professionals, zakelijke beslissers en welstandigen aan zich te binden. Fondsnieuws is het grootste journalistieke platform voor beleggingsprofessionals in Nederland. Company.info geeft altijd real time toegang tot actuele bedrijfs- en prospectinformatie. RedactiePartners produceert custom media producten voor zowel interne als externe communicatievraagstukken. Energeia biedt nieuws, data en opinie voor energieprofessionals. Pensioen Pro is de joint venture tussen FD Pensioen Pro en IPN en levert betrouwbaar nieuws, achtergrond en analyse voor de pensioenprofessional.

WordPress Themes
X
X
X