Voorwaarden, contracten, aansprakelijkheid, licenties; marketeers zijn er over het algemeen niet echt dol op. Nauwelijks bekomen van de AVG-wetgeving en bijbehorende processen, zijn we overgegaan tot de orde van de marketingdag. Toch is het raadzaam dat we ons, nu we steeds meer content produceren, verdiepen in de (on)geschreven regels van onze rechten en plichten als contentmaker en content (her-)gebruiker. Gelukkig is er nu het boek ‘#contentrecht’, een ‘Eerste Hulp bij’-boek dat voorziet in een onbewuste behoefte.
23/12/2019 · Door De redactie
(Boekrecensie Register Marketeers) Eerste hulp bij contentrecht
Meer gerelateerde artikels
NIMA Senior Marketing Professionals krijgen exclusieve mini-NMD op NMD24
de Redactie
Lees meer
Rond de lunch hebben de seniors een soort ‘SMP mini NMD’, met een bijzondere ‘senior gast’, een lunchmoment en een spraakmakend – licht hilarisch – programmaonderdeel, waarin de aanwezigen gaan afrekenen met ‘de eeuwige irritaties in het marketingvak’.
#NMDay24-Update: Mylene Samuels van ABN Amro
de Redactie
Lees meer
Graag deel ik mijn reis met marketeers, over hoe ik het fascinerende vakgebied van de gedragswetenschap in de praktijk toe pas en anderen overtuig van de werking van Behavioural Design.
Verheijen (Hema), Smith (Kruidvat), Hensen (Odido), Mentrop (McDonalds) of Van Santvoort (Holie) CMO of the Year 2024
de Redactie
Lees meer
Nieuw dit jaar is de betrokkenheid van NIMA via een afgevaardigd jurylid en de uitnodiging aan de aanstaande CMO van het Jaar om als Nederlandse afvaardiging deel te nemen aan de verkiezing voor de Europese CMO van het Jaar.