De krantenkoppen vertellen ons dat er woekerprijzen zijn gevraagd voor handgel en dat studenten hun collegegeld nu te hoog vinden. Belgische witlof is in prijs gestegen. Bloemen en benzine zijn in prijs gedaald. Maar voor je het weet denk je dat het overal ‘alle hens aan dek’ is, en dat is niet het geval. De klassieke pricing-uitgangspunten zijn gewoon nog geldig en op een paar sectoren na is er weinig nieuws. De managing partner van The Pricing Company spreekt op NMW.
13/08/2020 · Door Alva van Beek
Tijs Rotmans: ‘Klassieke pricing-uitgangspunten zijn ook nu relevant’
Meer gerelateerde artikels
SNS, Zeeman en Hornbach gaan op voor NIMA Marketing Company of the Year Award
de Redactie
Lees meer
In de categorie Medium prijken ook een aantal aansprekende marketingbedrijven: Processionals, het Van Gogh Museum en De Koffiejongens vormen daar samen ‘de laatste drie’.
Account Based Marketing – ‘Vissen met een speer’
de Redactie
Lees meer
De Decision Making Unit aan klantzijde is soms een heel team en ‘die jongen met dat zwarte t-shirt die nooit goed uit z’n woorden komt’ kan weleens de belangrijkste influencer van de directie zijn. Hoe kom je daar ooit achter? Hoe maak je een plan dat echt je de hele account omvat?
NIMA Senior Marketing Professionals krijgen exclusieve mini-NMD op NMD24
de Redactie
Lees meer
Rond de lunch hebben de seniors een soort ‘SMP mini NMD’, met een bijzondere ‘senior gast’, een lunchmoment en een spraakmakend – licht hilarisch – programmaonderdeel, waarin de aanwezigen gaan afrekenen met ‘de eeuwige irritaties in het marketingvak’.