Verpakkingen zijn continu in ontwikkeling. De trends die we komende jaren gaan tegenkomen: technologie, personalisatie, unboxing en duurzaamheid. Het zijn actuele en grote thema’s waarin elk jaar weer stappen worden gezet. Met interactieve verpakkingen kun je jezelf als merk onderscheiden. Personalisatie wordt steeds verfijnder, maar vooral het verduurzamen van verpakkingen gaat hard. De industrie als geheel richt zich op verpakkingen die zijn ontworpen voor recycling.
09/11/2020 · Door Alva van Beek
Trends in verpakken in 2021
Meer gerelateerde artikels
Service design centraal op NIMA-bijeenkomst Brein & Gedrag (27 mei)
de Redactie
Lees meer
Verwacht een boeiende mix van theorie en praktijkvoorbeelden. De bijeenkomst is toegankelijk voor NIMA-members, maar belangstellenden kunnen zich ook eenmalig aanmelden als introducee.
‘Meer Fawlty Towers in marketing en reclame!’
de Redactie
Lees meer
Basil Fawlty gaf graag de schuld aan Manuel, de Spaanse ober. Zo gemakkelijk kunnen we ons er niet van afmaken. Veel marketeers en bureaus lijken ook de kunst verleerd om merken te bouwen.
Olieslagers derde studiogast bij NIMA Toekomst van Marketing – Strategie (14 mei – 12.00 uur)
de Redactie
Lees meer
Bij de aanstaande ‘NIMA Toekomst van Marketing’-live lunchwebinar verwelkomen we Rozemarijn Koopmans, Maud Olieslagers en Emilie Huber – geef je nu op!