Marketeers zijn vatbaar voor impostor syndrome schrijft Mark Ritson. Een gedegen training en een meer realistisch beeld van de prestaties van collega vakgenoten zullen aantonen dat je zorgen ongegrond zijn.
Lees verder op Marketingweek.
27/06/2022 · Door De redactie
Marketeers zijn vatbaar voor impostor syndrome schrijft Mark Ritson. Een gedegen training en een meer realistisch beeld van de prestaties van collega vakgenoten zullen aantonen dat je zorgen ongegrond zijn.
Lees verder op Marketingweek.
Dinsdag 16 mei vond de elfde editie plaats van de webinar-serie ‘NIMA – De Toekomst van Marketing’. Centraal thema was Marketingstrategie; dat lastige en tegelijk uitzonderlijk belangrijke onderwerp waar de ‘diagnose-fase’ eindigt en waar de ‘uitvoering van het vak’ – de tactics – begint.
Zeeman wil eerlijk basistextiel voor iedereen toegankelijk te maken, terwijl we onze voetafdruk verkleinen. ‘Zuinig vanuit het hart’ is onze nieuwe merkbelofte, die sturend is voor de gehele organisatie en intern wordt gedragen.
‘Feyenoord is een prachtig merk met een gigantisch bereik’
Blijf op de hoogte van het laatste nieuws met de NIMA Nieuwsbrief. Een keer per week krijg je van ons een complete update van wat er speelt in het marketingvak en bij NIMA zelf.