Robocopy - NIMA

Robocopy

Robocopy is met haar Conversational Academy werelds grootste opleider op het gebied van conversation design. Het is toonaangevend met betrekking tot het ontwerpen van chatbots en voice assistants.

Als marketeer zul je moeten ontdekken hoe nieuwe kanalen als voice en chatbots, relevant zijn voor je organisatie. Wat zijn geschikte use cases, hoe ontwerp je ervoor, en wie binnen de organisatie moet er allemaal aanhaken?

Robocopy baseert de cursussen en methode op de ervaring die het opdoet bij werelds grootste en meest innovatieve organisaties. De ontwerpmethode wordt door organisaties als Google, Walmart, JP Morgan, ABN Amro, Vodafone, en T-Mobile gebruikt om chatbots en voice assistants gebruiksvriendelijk en succesvol te maken. Het maakt niet uit of je net aan je eerste conversational project begint, of dat je een team van 20 man hebt dat geoptimaliseerd moet worden.

De bewezen methode en certificaten worden erkend door technologiebedrijven, universiteiten, enterprises, en de grote consultancies. Het mooie aan de methode is dat deze technologie-agnostisch is. Het maakt dus niet uit met welke technologie je organisatie werkt – met deze methode haal je er het maximale uit.

Robocopy biedt
– online zelfstudie
– online workshops
– on site training
– consultancy

Robocopy is de absolute nummer 1 op het gebied van training en certificering rond conversation design.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X