NIMA B Digital Marketing

NIMA B Digital Marketing

Het uitgangspunt van het NIMA B Digital Marketing diploma is de invloed van digitalisering op het (strategisch) denken en functioneren binnen een organisatie.

Opleiding

Wil je je goed voorbereiden op het examen? Doe een NIMA opleiding bij één van onze opleiders, die vind je onderaan deze pagina. Vervolgens doe je bij NIMA het examen.

Niveau

Het niveau van het NIMA B Digital Marketing examen is vastgesteld op EQF niveau 6. Dat is vergelijkbaar met HBO niveau, aangevuld met werkervaring. Meer informatie over het EQF niveau vind je hier.

Exameninhoud

Om het NIMA B Digital Marketing diploma te behalen dien je twee modules succesvol af te ronden:

  • NIMA B1 Marketing: schriftelijk examen met daarin een case met open vragen
  • NIMA B2 Digital Marketing: het schrijven van een plan dat betrekking heeft op de Digital Marketingstrategie van de organisatie, of een specifieke probleemstelling in een deelgebied van Digital Marketing behandelt. Dit plan wordt gepresenteerd en verdedigd

Wil je precies weten wat er van je verwacht wordt? Bekijk de exameneisen en literatuurlijst.

Waar kan ik deze opleiding volgen?

  • Regio Midden
  • €3490
  • 9 dagen
  • Max. 16 deelnemers
    • Inclusief examentraining
    • Persoonlijke begeleiding
    • Meerdere startmomenten per jaar
  • Landelijk
  • €3455
  • 0-20 contactmomenten
  • Max. 20 deelnemers | Zelfstudie mogelijk
    • Praktijkgerichte aanpak
    • Docenten uit de praktijk
    • Dag- en avondopleidingen
  • Landelijk
  • €3445
  • 6-10 dagen
  • Max. 20 deelnemers
    • Praktijkgericht
    • Ervaren docenten
    • Hoogste slagingspercentage
WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X