Bij NIMA komen Top Marketing Clubs bij elkaar
NIMA Top Marketing Club voor het hele marketingteam

Voor organisaties met grote marketingteams die tot de top van Nederland behoren, is de NIMA Top Marketing Club dé ontmoetingsplek. Hier komen vooruitstrevende marketeers samen om kennis te delen, te leren en te sparren tijdens exclusieve sessies en intervisies. Een uniek netwerk waarin de toekomst van marketing vorm krijgt, met toegang tot gelijkgestemden en waardevolle inzichten. Voor teams die samen het verschil willen maken.

Alle 13 voordelen van het Top Marketing Club Lidmaatschap op een rij

  • Deelname aan classes en events van de NIMA Academy tegen ledentarief (20% korting op het niet-ledentarief)
  • 8 kaarten voor de NIMA Marketing Day (t.w.v. 3.000 euro)
  • 6.000 euro educatiebudget voor deelname classes en events van de NIMA Academy (tegen ledentarief)
  • Het hele team krijgt toegang tot de kennis- en inspiratiesessies van de NIMA Communities
  • Een abonnement op MarketingTribune (t.w.v. 215 euro)
  • Een abonnement op Adformatie (t.w.v. 150 euro)
  • Vermelding op de NIMA-website als NIMA zakelijk lid, incl. link naar de eigen website
  • 1 toegangskaart voor het Marketing Executive Diner (2 x per jaar, CMO-level)
  • 2 keer 1 toegangskaart voor de sessies van het Marketing Executive Center (MEC) (4 x per jaar, CMO-level)
  • 2 toegangskaarten per Expertsessies (2 x per jaar)
  • 1 toegangskaart voor RM Next (2 x per jaar, onderdeel RM-netwerk, CMO-level)
  • 2 plekken in het NIMA Coaching Programma (Young Professional-level t.w.v. 900 euro)
  • 2 toegangskaarten per Top Marketing Tour (4 x per jaar, Young Professional-level t.w.v. 1.500 euro)

 

Top Marketing Club ben je voor € 15.500,- per jaar

 

Meer informatie of inschrijven

Na het ontvangen van dit ingevulde formulier nemen wij zo spoedig mogelijk contact op om alle details van het TMC-lidmaatschap te bespreken. Het lidmaatschap heeft verschillende keuze-onderdelen die we met je zullen doorlopen.

 

Via het TMC-lidmaatschap helpt NIMA onze marketeers om zich 'T-shaped' te ontwikkelen. Onze marketeers zijn vaak te vinden in de verschillende masterclasses en evenementen die door NIMA worden aangeboden. Een ander voordeel is dat wij tijdens onze eigen ‘Marketing Chapter Days’ gemakkelijk sprekers vanuit NIMA uit kunnen nodigen om ons te laten inspireren.
Valérie van den Brule (Marketing Academy Manager Rabobank)