Columns SMP in MarketingTribune

17 mei 2017
-

Elke twee weken wordt door een Senior Marketing Professional een prikkelende column geschreven over wat hem/haar bezig houdt in de dagelijkse marketingpraktijk. De columns zijn hier te downloaden. Ben je zelf SMP en wil je ook schrijven? Stuur dan een mailtje naar Stella van der Horst.

 

2017

MT 9:   Kijken en meer van je klant begrijpen – auteur Nick Nijhuis SMP
MT 8:   Marketeer vs Robot – auteur: Michel van den Brande SCP SMP
MT 7:   Wat wil je: Inside out of outside in? – auteur: Jeroen van IJzendoorn SMP
MT 6:   Marktonderzoek voor 25 euro – auteur: Jan Biemond SMP
MT 5:   Klantbeloning loont ook voor het MKB – auteur: Jan Hazejager SMP
MT 4:   Bij Contentcreatie is executie belangrijker dan idee – auteur: Ilse Vermeulen SMP
MT 3:   Marketing achter nagels lakken – auteur: Arlette Warmerdam SMP
MT 2:   Campagne als relatiemanagement – auteur: Cristina Andriescu SMP
MT 1:   “Dus je bent een marketeer en je hebt géén zorgervaring?”– auteur: Rob Geleijnse SMP

2016
MT 22:   Doorbreken van de gendergap – auteur: Sigrid Drukker SMP SCP
MT 21:   Angst voor de kennisdeeleconomie – auteur: Pieter Voogt SMP
MT 20:  Klant & waarde – auteur: Karim Laroussi SMP
MT 19:   People First – auteur: Ed Borsboom SMP
MT 18:   De grootste sucker ben ik zelf – auteur: Edwin van Enck SMP
MT 17:   Affiliatemarketing – auteur: René Drummen SMP
MT 16:   Kunst van het surfen – auteur: Wouter Mellaart SMP
MT 15:   Target – auteur: Hans van den Bosch SMP

WordPress Themes
X
X
X