Columns SMP in MarketingTribune

17 mei 2017
-

Elke twee weken wordt door een Senior Marketing Professional een prikkelende column geschreven over wat hem/haar bezig houdt in de dagelijkse marketingpraktijk. De columns zijn hier te downloaden. Ben je zelf SMP en wil je ook schrijven? Stuur dan een mailtje naar members@nima.nl.

 

2017

MT 9:   Kijken en meer van je klant begrijpen – auteur Nick Nijhuis SMP
MT 8:   Marketeer vs Robot – auteur: Michel van den Brande SCP SMP
MT 7:   Wat wil je: Inside out of outside in? – auteur: Jeroen van IJzendoorn SMP
MT 6:   Marktonderzoek voor 25 euro – auteur: Jan Biemond SMP
MT 5:   Klantbeloning loont ook voor het MKB – auteur: Jan Hazejager SMP
MT 4:   Bij Contentcreatie is executie belangrijker dan idee – auteur: Ilse Vermeulen SMP
MT 3:   Marketing achter nagels lakken – auteur: Arlette Warmerdam SMP
MT 2:   Campagne als relatiemanagement – auteur: Cristina Andriescu SMP
MT 1:   “Dus je bent een marketeer en je hebt géén zorgervaring?”– auteur: Rob Geleijnse SMP

2016
MT 22:   Doorbreken van de gendergap – auteur: Sigrid Drukker SMP SCP
MT 21:   Angst voor de kennisdeeleconomie – auteur: Pieter Voogt SMP
MT 20:  Klant & waarde – auteur: Karim Laroussi SMP
MT 19:   People First – auteur: Ed Borsboom SMP
MT 18:   De grootste sucker ben ik zelf – auteur: Edwin van Enck SMP
MT 17:   Affiliatemarketing – auteur: René Drummen SMP
MT 16:   Kunst van het surfen – auteur: Wouter Mellaart SMP
MT 15:   Target – auteur: Hans van den Bosch SMP

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X