Column The Y in Tijdschrift voor Marketing 2017

21 november 2017
-

Elke maand stellen we je graag voor aan een ‘next generation marketeer’. Een Young Professional werkzaam in een uitdagende marketingorganisatie en deelnemer aan het NIMA Career Booster Programma. Deze maand: Beatrijs Bakker van FrieslandCampina.

2017

TvM #1-2: Kevin Loos, digital (e)sportmarketeer bij 2Basics
TvM #3: Saskia Haven,  product ownerbij Aegon
TvM #4: Sophia van der Schoor, marketingmanager bij National Geographic
TvM #5: Danielle Leukel, Brandmanager speciaalbier Bavaria
TvM #6: Latoya Naarden, Projectmarketeer bij DAS
TvM #7-8: Pieter van der Krol, Marketeer bij SNS
TvM #9: Mariska van Aartsen, teamleider marketing & intelligence bij Infoland
TvM #10: Dorien Boer, client director bij Kantar TNS
TvM #11: Birgit Verheij, marketingmanager De Ree Holland
TvM #12: Beatrijs Bakker, e-mail & contentmarketeer bij FrieslandCampina

Het NIMA Career Booster Programma is een persoonlijk ontwikkelingsprogramma. Gedurende twee jaar word je intensief begeleid door een persoonlijke marketingmentor uit het uitgebreide NIMA Netwerk bij wie je met al je marketing- en loopbaanvragen terecht kunt.

WordPress Themes
X
X
X