Register Marketeers:
Erkenning voor
uitmuntendheid in marketing

Wat is de toegevoegde waarde van de Register Marketeer
titel?

De kracht van de Register Marketeer-titel

De Register Marketeer RM-titel staat voor onderscheid en professionele erkenning binnen het marketingvakgebied. Het is een bewijs van bewezen expertise en versterkt de geloofwaardigheid van de titelhouder binnen de sector.

Daarnaast stimuleert deze titel persoonlijke ontwikkeling door de verplichte Permanente Educatie (PE). Dit zorgt ervoor dat marketeers hun kennis en vaardigheden continu bijschaven en up-to-date blijven met de nieuwste ontwikkelingen in het vakgebied. Daarmee is de RM-titel niet alleen een erkenning van huidige expertise, maar ook een investering in toekomstig succes.

 

Aankomende events van de Register Marketeers

3 april
NMM 3 daagse Marketingtrip naar Warschau
Ga met ons mee van 3 t/m 5 april naar Warschau
Lees meer

Voor wie is de RM-titel interessant?

De RM-titel: Erkenning voor uitmuntendheid in marketing

De Register Marketeer (RM)-titel is bedoeld voor marketingprofessionals die hun expertise en vakmanschap willen laten erkennen en versterken. Het is ideaal voor marketeers die zich willen onderscheiden binnen het vakgebied en een actieve rol willen spelen in de groei en innovatie van de marketingwereld.

Het RM-diner

Een jaarlijks hoogtepunt voor Register Marketeers

Het RM-diner is een jaarlijks evenement, georganiseerd door en voor Register Marketeers. Het biedt een exclusieve gelegenheid om te netwerken, ervaringen te delen en geïnspireerd te worden door toonaangevende sprekers uit het vakgebied.

Een belangrijk onderdeel van de avond is de officiële certificaatuitreiking voor nieuwe RM’s, een feestelijk moment dat de groei van de community markeert. Het RM-diner versterkt niet alleen de  onderlinge band tussen Register Marketeers, maar biedt ook een platform om successen te vieren en vooruit te kijken naar nieuwe ontwikkelingen in de marketingwereld.

 

 

NIMA Marketing Masters

Word lid van NIMA Marketing Masters: Exclusief voor strategische marketeers

Als Register Marketeer kun je lid worden van de NIMA Marketing Masters, een exclusieve community van strategische en ervaren marketeers. Dit platform biedt waardevolle kennisuitwisseling via rondetafelsessies, intervisies en wetenschappelijke updates. Ons doel is om marketing naar een hoger niveau te tillen en het vakgebied verder te ontwikkelen, met focus op impact en duurzaam succes.

Het lidmaatschap is ook toegankelijk voor Senior Marketing Professionals en andere ervaren marketeers die voldoen aan de toelatingscriteria. Deelname bedraagt €575,- per jaar, exclusief een NIMA-lidmaatschap.

NIMA Marketing Masters

Wat doen we?

Register Marketeers: Visie en expertise

Momenteel zijn er 100 Register Marketeers. Zij dragen actief bij aan het marketingvak door hun visie op de toekomst te delen, zowel online als in samenwerking met het tijdschrift Adformatie.

Zie onder een aantal artikelen in Adformatie 2024.

Artikelen van onze Register Marketeers

17 mrt 2025
European Marketer of the Year 2025 – Finalisten Bekendgemaakt!
De European Marketing Confederation (EMC) heeft de finalisten voor de European Marketer of the Year Award 2025 bekendgemaakt. De Nederlandse Brenda Smith is daar één van.
Lees meer
25 feb 2025
Boekrecensie Register Marketeers: Steentje in je schoen
Met alle veranderingen en ontwikkelingen heeft iedereen wel een steentje in zijn/haar schoen. Laten zitten? Dan loop je je voeten stuk. Je moet er dus iets mee.
Lees meer
25 nov 2024
Boekrecensie Register Marketeers: ‘De Toekomst is Fantastisch’
Strategen nemen inzichten uit het verleden nogal eens als uitgangspunt voor de lange termijnverwachtingen. Iets, wat gezien de recente volatiliteit, turbulentie en complexiteit, steeds onzekerder is geworden.
Lees meer
29 okt 2024
Boekrecensie Register Marketeers – ‘Sustainable storytelling’
Van zuivere intenties naar een geloofwaardig verhaal met impact, is de ondertitel van dit boek. Storytelling heeft bij mij een associatie waarbij ik me altijd afvraag of mij een verhaal op de mouw gespeld wordt. Is een story altijd geloofwaardig? Na het lezen van het boek ben ik om, ik geloof in storytelling. De basis […]
Lees meer

NIMA Register Marketeers

Adwy van den Berg Eugene Bode Marcel Zandvliet Rob Geleijnse
Alexandra Legro Felice Uiterwijk Marcel Zijp Robert Collignon
Annelies Huisingh Folkert van der Heide Marjolein Visser Robert Dossin
Arie Barendregt Gerben Busch Marjolijn Meynen Robert Hamminga
Arjan Kapteijns Guy van Liemt Marlijn van Straaten Roel Stavorinus
Arthur Simonetti Harry Wientjens Martien Penning Ron Schneider
Astrid van Vonderen Ine Paridaans Martin Huisman Ronald Jans
Bas Bisschops Ivo Matser Marvin Kuipers Ronald Udo
Bas Bodzinga Jacqueline Kremer-Duzijn Maryam Boonstra Rosella Passier
Bert Sonneveld Jacqueline Post – Kusters Matt van der Poel Ruud Boer
Bianca de Haan Jan Willem Koch Ment Kuiper Saskia IJszenga
Boudewijn Dominicus Jan Willem Onderwater Monique Koolhaas Selma van der Beek
Brecht Janssen Jan-Ernst van Driel Mylène Heystek Sipke van der Werf
Chantal Groot Kormelink Jeanine Dijkhuis Nico Kamminga Stefan Schuyleman
Cock van Bommel Jeffrey Felix Nik Smit Stefanie Sijtsma -Semmekrot
Cor de Man Jeroen de Punder Olav Groenendijk Susan Houben
Dorkas Koenen Joop Rutte Patrick Kuijsters Suzanne van der Cammen
Ed Stibbe Joost Niepoth Pepijn Schoemaker Victoria van Keulen
Edwin Velsink Joris van der Waart Peter Hoitinga Vincent Hooplot
Emiel Schiphorst Kees Swildens Philip Kok Vincent Jorritsma
Eric Kramer Lillian van Eijk Raoul Zaal Wilco Verdoold
Eric van Arendonk Ludo Voorn Raymond Mas Wilfried Gradus
Erik Hoogenhout Maarten Kolkman Rien Brus Wilma Klaren
Erik van der Sande Marc van Eck Raymond Mas
Esther Oostrom Marcel Aalders Rien Brus