Wereldmarketeers - NIMA

Wereldmarketeers

De grote maatschappelijke veranderingen brengen nieuwe uitdagingen voor marketeers met zich mee. Door in te spelen op maatschappelijke thema’s kunnen merken zich scherper positioneren en ontstaan er kansen voor innovatie, business development en hechtere relaties met klanten. Daardoor worden ook nieuwe eisen gesteld aan activatie en communicatie. Marketeers die voorop willen blijven lopen in hun vak en kansen daadwerkelijk willen benutten, hebben nieuwe inzichten, nieuwe tools en nieuwe competenties nodig.

 

NIMA Wereldmarketeers

Wereldmarketeers is een platform voor en door marketeers, die elkaar helpen en inspireren maatschappelijke uitdagingen om te zetten in kansen voor zichzelf, hun bedrijf en de wereld. Grotere, en vaak urgente, maatschappelijke problemen kunnen op deze manier sneller worden opgelost.

Activiteiten

Wereldmarketeers biedt mogelijkheden om te netwerken en kennis te ontwikkelen, online en offline.

We nodigen iedereen uit om kennis en ideeën te delen en activiteiten aan te dragen. Dat kan op onze speciale LinkedIn groep. Deze is ook toegankelijk als je geen lid bent van NIMA.

De Wereldmarketeers heeft het Sustainable Marketing Model ontwikkeld: een self assessment tool. Deze tool biedt bedrijven handvatten om met hun marketing effectiever in te spelen op maatschappelijke uitdagingen. Dit model komt aan de orde in de door Wereldmarketeers ontwikkelde NIMA Impact Marketing Challenge.

 

NIMA Impact Marketing Challenge

Driving positive change

In april en mei 2020 vindt de tweede editie van de NIMA Impact Marketing Challenge plaats. Dit programma biedt young professionals de mogelijkheid om een propositie te ontwikkelen met een duidelijke duurzame maatschappelijke impact. Alle aspecten van een succesvolle propositie komen aan bod met het uiteindelijke doel meerwaarde te creëren voor de maatschappij, de doelgroep én het eigen bedrijf. Daarbij worden de marketeers uitgedaagd door elkaar, door deelnemers van andere bedrijven en door voorlopers uit het vak. Lees verder.

 

Initiatiefnemers

Wereldmarketeers is een initiatief van enkele intrinsiek gemotiveerde senior marketeers, die in hun werk beter willen inspelen op de mondiale uitdagingen en krachten willen mobiliseren om het marketingvak daartoe naar een volgend niveau te tillen.

 

Interesse, ideeën, meedoen?

Wil je meer weten, heb je interesse in deelname aan de NIMA Impact Marketing Challenge of wil je zelf een onderwerp of activiteit aandragen?

Neem dan contact op met events@nima.nl of bel:
Pieter van Os (06 53 45 10 28), Bart Brüggenwirth (06 14 92 61 53), Sandra Horlings (06 39 03 68 69), Anneke Sipkens (06 10 55 20 26) of Elvira Luykx (06 51 54 85 20).

 

Bart Brüggenwirth (voorzitter)
Founding Partner, b-open

Elvira Luykx
Communications Lead Global Business Transformation

Anneke Sipkens
Managing Director (CEO), Stichting DOEN

Pieter van Os
Partner, Reversed Concepts

Sandra Horlings
Brand and Marketingstrategist, Wonderwings
06 390 368 69
WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X