Zuid

NIMA Regio Zuid Community

De Regio Zuid Community biedt marketing-, communicatie- en salesprofessionals werkzaam (of woonachtig) in Zuiden Nederland een platform om kennis te delen, ervaringen uit te wisselen, te leren van praktijkcases uit het bedrijfsleven en natuurlijk een regionale netwerkmogelijkheid.  

Waarom is de Regio Zuid Community interessant? 

Wat is de overeenkomst tussen Mars, De Efteling, DSM, Leolux, PSV, Heijmans, Eindhoven 365, ASML, La Trappe en Bavaria? ‘Het zijn sterke, aansprekende merken.’ Klopt! ‘Ze zijn gevestigd in het Zuiden van het land.’ Klopt ook. Maar er is nog een overeenkomst: NIMA Zuid. Deze sterke, aansprekende merken uit het Zuiden hebben in de afgelopen jaren de marketeers van NIMA Zuid met open armen ontvangen om ze een kijkje in hun marketingkeuken te gunnen. 

NIMA Zuid inspireert je met vier interessante bedrijfsbezoeken per jaar, waarbij we focussen op actuele marketingthema’s. Inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje. 

Met een presentatie over marketing insights en een rondleiding, biedt elke bijeenkomst ruimte om marketingervaringen op te doen en uit te wisselen. Je gaat naar huis met nieuwe kennis en inzichten. Soms over een voor jou ‘vreemde’ markt, die bruikbare ideeën voor je eigen organisatie oplevert. Inspiratie uit onverwachte hoek, dat is wat je van NIMA Zuid mag verwachten! 

Voor wie is de Regio Zuid Community interessant? 

De Regio Zuid Community is interessant voor professionals binnen de marketing die zich willen verenigen met andere professionals binnen eigen regio om zo de kennis en ervaring te delen.