Contentmarketing in 2020: vluchtige content, data en meer - NIMA

Contentmarketing in 2020: vluchtige content, data en meer

14 januari 2020
-

Tijd om vooruit te kijken naar de trends voor 2020. In deze blog zet ik zeven belangrijke contentmarketingtrends op een rij, inclusief een korte learning. Lekker praktisch dus. Lees mee en bekijk hoe jij komend jaar nog meer uit je contentmarketing haalt. Data als drijvende kracht achter je content én design. Dat is iets dat nog belangrijker wordt in 2020. De aandacht van de doelgroep is veel te schaars om ‘zomaar’ iets online te gooien. Onderzoeken wat leeft onder je doelgroep is daarom onmisbaar. Waar zijn ze gevoelig voor? Welk format werkt het beste? En hoe creëer je de optimale match met hun behoeften? Als je dit weet kun je veel gerichter aan de slag én is het resultaat ook nog eens veel groter dat je echt meerwaarde biedt.

Lees dit artikel op 

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X