Creating Value with Big Data Analytics wint PIM Marketing Literatuurprijs

7 december 2016
-

Creating Value with Big Data Analytics van de auteurs Peter Verhoef, Edwin Kooge, Natasha Walk (Routeledge) is bekroond tot winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs 2016. Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft dit dinsdagavond 6 december bekendgemaakt. De prijs voor het Marketingstudieboek 2016 is gewonnen door Karel van Alsem en Erik Kostelijk met het boek Merkpositionering.

Runners up voor de Marketing Literatuurprijs waren Service Excellence van Jean-Pierre Thomassen en Eric de Haan (Vakmedianet) en True Story Telling van Paul Hillesum (Van Duuren). Uit meer dan 40 marketingboeken zijn 10 boeken genomineerd voor de PIM Marketing Literatuurprijs. De overige genomineerden voor de Marketing Literatuurprijs waren:

•             Retail Marketing Strategy van Constant Berkhout (KoganPage)

•             Disruptive Selling van Patrick Maes (Lannoo)

•             Handboek Betekenisvol ondernemen van Kees Klomp (Business Contact)

•             Share van Pieter van Glind en Harmen van Sprang (Business Contact)

•             Merkpositionering van Karel Jan Alsem en Erik Kostelijk (Noordhof)

•             Hoe agile is jouw strategie van Sjors van Leeuwen (Van Duuren)

•             Marketing met ballen van Rudy Moenaert en Henry Robben (Adfo Books)

Bron en volledig bericht: MarketingTribune

WordPress Themes
X
X
X