E-book aanvraag ontvangen Copy
E-book aanvraag ontvangen
Bedankt voor het aanvragen van het e-book. Je ontvangt een link naar het e-book per mail. Veel leesplezier!
Datum
Geplaatst op
Locatie
➤ Alles
Amsterdam
Blended Learning (online & op locatie)
Utrecht
Online
Examens
➤ Alles
NIMA A
NIMA B
NIMA Basiskennis
NIMA C
Overig
Categorie
➤ Alles
Agile
Bureaus
communicatie
Cutomer Experience
Digital Marketing
Duurzaamheid/MVO
Experience
Financial Service Marketing
Financieel
leiderschap
Marketing Psychologie
Meet en Greet
Meetup
Netwerken
Persoonlijk Effectiviteit
Pricing
Scrum
Social Media
Strategie/positionering
TMC exclusief
Young Professionals
Vakgebied
➤ Alles
Communicatie
Digital
Eventmanagement
Finance
Marketing
Onderzoek
Personal Skills
Sales
Thema
➤ Alles
(Bijna) Gratis
B2B Marketing
Brand Design
Career Booster
Communicatie
Digital Marketing
Diploma-uitreiking
Experience Marketing
Financial Services
Food & Agrimarketing
Internal Branding
Mature Marketing
MEC
Neuromarketing
NQL
Regio Midden
Regio Noord
Regio Noordwest
Regio Oost
Regio Zuid
Regio Zuidwest
Retail Marketing
RM
Sales
SCP
SDP
SMP
Sport
TMC
Wereldmarketeers
Young Professionals
Zorgmarketing
Tijd
(Maandag) 09:30 - 17:00
Locatie
Zoom Video Communications
Investering
NIMA Member € 450 (excl. btw)
Normaal tarief € 650 (excl. btw)
Nu online dus € 50 voordeliger
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je in!Event beschrijving
De online workshop Brand Storytelling wordt beoordeeld met een 8,2 en dus wegens succes herhaald! Hoe zet je verhalen in om je merk krachtig in de markt te zetten? We gaan
Event beschrijving
De online workshop Brand Storytelling wordt beoordeeld met een 8,2 en dus wegens succes herhaald!
Hoe zet je verhalen in om je merk krachtig in de markt te zetten? We gaan op zoek naar ‘the big story’ van je merk en hoe je dat vertaalt naar ‘micro stories’. Ga aan de slag met jouw brand storystrategie!
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Tijdens een workshop van één dag nemen de StoryDiggers je mee op reis. Je leert hoe een verhaal écht werkt en wat veelgemaakte fouten zijn. We bespreken hoe je die principes succesvol toepast in marketing, maar ook interne communicatie. Bovenal, gaan we veel aan de slag. Aan de hand van het Storytelling Canvas gaan we op zoek naar de ‘big story’ van je organisatie of merk. Om vervolgens een verhaallijn of format op te zetten met ‘micro stories’. De eerste ‘micro story’ wordt uitgewerkt in een storyboard. We halen onze inspiratie uit mooie praktijkvoorbeelden om onze eigen verhalen nog pakkender neer te zetten en te leren hoe je verhalen langdurig kan inzetten voor je merk.
Voor wie?
Deze sessie is uitermate geschikt voor merkstrategen, marketing en communicatie professionals, interne communicatie professionals, verandermanagers. Geen voorkennis vereist.
Na de workshop heb je een goed beeld hoe je storytelling kunt inzetten voor je organisatie/merk. Je kunt de verhaaldynamiek van je ‘big story’ formuleren en dat vertalen naar een format met een serie ‘micro stories’. Je leert een brand story strategie opzet, levend houden en voor je laat werken. En ja, je kijkt nooit meer hetzelfde naar je favoriete boek, film of serie.
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Ralph Poldervaart
Ralph Poldervaart
Founder van de Persona Company & Storydiggers
Ralph zet de boel graag in beweging bij organisaties. Door mensen te raken via verhalen, verbeelding en inlevingsvermogen. Als oprichter van Persona Company (2011) en Storydiggers helpt hij marketingteams zich onder te dompelen in de belevingswereld van verschillende type klanten. In 2015 richtte hij samen met Sander van Duijn StoryDiggers op. Samen helpen ze organisaties de kracht van verhalen in te zetten in communicatie.
Founder van de Persona Company & Storydiggers
-
Sander van Duijn
Sander van Duijn
Oprichter Storydiggers
Als oprichter van Storydiggers heeft Sander van Duijn na een aantal omzwervingen in marketingadvies zich volledig toegelegd op Storytelling voor organisatie Samen met mede-oprichter Ralph Poldervaart weten ze de kern van het verhaal snel te vinden. Vanuit het basisverhaal helpen ze organisaties hun verhaal vast te leggen en vervolgens uit te dragen.
Oprichter Storydiggers
Tijd
(Donderdag) 14:00 - 16:30
Locatie
Zoom Video Communications
Investering
NIMA Member € 700 ,– (excl. btw)
Normaal tarief € 900 ,– (excl. btw)
Nu online en dus €50,- goedkoper!
WORD MEMBER EN BESPAAR
Word member en bespaar € 200 op dit event! Met bijvoorbeeld ons Blue Membership van € 99,- heb je je investering er al meteen uit.
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Nu je niet meer bij toeval met een prospect in de lift komt te staan, maar jezelf online mag of moet presenteren, komen de sprekers van de hooggewaardeerde training: Life
Event beschrijving
Nu je niet meer bij toeval met een prospect in de lift komt te staan, maar jezelf online mag of moet presenteren, komen de sprekers van de hooggewaardeerde training: Life is a Pitch! met een nieuwe online training!
Haken deelnemers af tijdens jouw online meetings? Gaan de camera’s uit, geluid op mute en mis je het contact met de andere deelnemers tijdens online sessies? Dan is deze training voor jou!
De laatste maanden hebben we alleen ervaren hoe online communicatie ons heeft geholpen. Misschien heb je veel mensen gezien waarvan je dacht ‘dat kan beter’, of heb je je weleens afgevraagd ‘hoe kom ik online eigenlijk over?’. En nog belangrijker: ‘hoe kan ik online een onuitwisbare indruk maken met mijn presentatie of pitch?’.
Er zijn vele situaties dat je jezelf nu online mag of moet presenteren. Je hebt bijvoorbeeld online projectoverleg of hebt een online meeting met een potentiële klant of opdrachtgever. Wat zeg je dan? Hoe kom jij het sterkst over via het beeldscherm? Hoe combineer je de mogelijkheden van online media met de kracht van een heldere pitch tot een onvergetelijke indruk? Als je jouw verhaal kort, krachtig en boeiend weet te vertellen ben je snel onderscheidend en veel succesvoller! Dit vergt wel een goede pitch en een extra skillset om zo ook de mogelijkheden van online optimaal toe te passen. Deze volledig online training, inclusief en 1-op-1 sessie met de trainers, combineert de vaardigheid rond een krachtige pitch met de nieuwe mogelijkheden van jezelf online presenteren Je legt de basis voor een zelfverzekerde, korte en krachtige online pitch met zeer ervaren trainers Jean-Marc Bilderbeek en Patrick van Gils.
Programma
De training vindt plaats in drie dagen: Twee plenaire sessies en een persoonlijke 1-op-1 sessie met één van de trainers.
Donderdag 4 februari van 14.00 tot 17.00 uur – Plenaire sessie
De 1-op-1 sessies worden met de deelnemers ingepland in de eerste plenaire sessie en vinden plaats vóór de tweede plenaire sessie
Donderdag 18 februari van 14.00 tot 17.00 uur – Plenaire sessie
Je gaat aan de slag met de volgende onderwerpen:
- Jezelf overtuigend, krachtig en aantrekkelijk online presenteren;
- Tips en trucs over de te gebruiken tools en hoe je jouw omgeving in kunt richten en vormgeven de juiste aandacht te vragen en te behouden. Denk aan geluid, beeld, chat, Q&A, kleding etc;
- Jezelf ontspannen en zelfverzekerder voelen tijdens die momenten waarop je online spreekt;
- Met meer zin, energie, enthousiasme en passie je verhaal online over te kunnen brengen en ervoor zorgen dat anderen jou niet meer vergeten;
- De unieke en onderscheidende kwaliteiten en talenten van jezelf en/of je bedrijf of project ook online sterker te kunnen benutten;
- Jouw online pitch optimaal inzetten om de gestelde doelen te halen;
- Spreken in een aantrekkelijke en boeiende taal, afgestemd op jouw doelgroep;
- Meer nieuwe klantcontacten creëren en nieuwe klanten voor je winnen;
Wat levert deze training op?
- Optimaal voorbereid van start kunnen gaan met een online pitch of presentatie;
- Onderscheidende kwaliteiten van jezelf en/of je bedrijf of project sterker benutten;
- Jezelf aansprekend en gericht online pitchen en presenteren;
- Jezelf meer ontspannen en zelfverzekerd uitdragen;
- Onderscheidende profilering tijdens online meetings.
Voor wie is deze training bedoeld?
Deze training is voor iedere professional die de unieke en onderscheiden kwaliteiten van zichzelf maximaal tot zijn recht wilt laten komen. Door aantrekkelijke en boeiende taal wil leren spreken en zijn of haar ideeën in een overtuigende en pakkende pitch wilt overbrengen. Met zelfverzekerdheid tijdens online meetings er voor wilt zorgen dat anderen je boodschap en jou als persoon beter onthouden. Schrijf jij je in?
AANTAL PE PUNTEN
Organisator
NIMA
Sprekers voor dit event
-
Jean-Marc Bilderbeek
Jean-Marc Bilderbeek
Professioneel veranderaar en oprichter van www.kaderloos.nl en www.smoothieclub.nl. Tevens is hij keynote spreker en begeleidt hij executives en TEDx sprekers in presentatie technieken.
Zijn motto: “Kaderloos, omdat échte groei buiten je comfortzone ligt!”. Jean-Marc stimuleert persoonlijke ontwikkeling en groei door tijdens zijn high impact trainingen en workshops mensen te enthousiasmeren en te motiveren om buiten hun comfortzone te stappen. Meer info over hem vind je op www.kaderloos.nl, www.smoothieclub.nl en https://www.speakersacademy.com/nl/spreker/jean-marc-bilderbeek/ Als Professioneel veranderaar is zijn passie is om outside-the-box en doelgericht vernieuwende en creatieve oplossingen te implementeren rondom organisatorische uitdagingen. Met 20+ jaar ervaring (bij o.a. Talpa Networking, Shell, Aegon, Essent, KLM, UWV, Rijkswaterstaat, ProRail en Nationale Nederlanden) combineert project management, coachend managen, workshops en praktijkgerichte trainingen met humor, drive en enthousiasme. Tijdens NIMA Masterclasses is Jean- Marc meerdere malen maximaal beoordeeld. “Enthousiast, to the point en empatisch” Jorien Schaap – Insightmanager bij Qi- IQ
Professioneel veranderaar en oprichter van www.kaderloos.nl en www.smoothieclub.nl. Tevens is hij keynote spreker en begeleidt hij executives en TEDx sprekers in presentatie technieken.
-
Patrick van Gils
Patrick van Gils
Zelfstandig ondernemer en eigenaar van www.toppresentaties.nl.
Patrick van Gils specialist in marketing- & communicatiemanagement. Hij zette bekende A-merken, in verschillende branches in Nederland, ‘op de kaart’. McDonald’s, mediabedrijf Studio 100 (Gert Verhulst), Content (Sylvia Tóth) en de Makro. Als ex-marketingcommunicatieman, campagnemaker en woordvoerder van o.a. McDonald’s heeft hij zich gespecialiseerd in het, vanuit een vlijmscherpe kern, jezelf te durven laten zien en horen. Hij weet als geen ander hoe je duidelijker en aantrekkelijker jouw verhaal kunt overbrengen zodat meer mensen het juist bij jou willen kopen. Patrick rekent ook voorgoed af met de bij ieder mens aanwezige podiumvrees en plankenkoorts. Hij leert managers, directeuren, ondernemers en hun medewerkers de geheimen van inspirerend en overtuigend spreken. Zijn motto Show-jezelf. En Show-je-business!
Zelfstandig ondernemer en eigenaar van www.toppresentaties.nl.
Tijd
(Vrijdag) 13:00 - 15:00
Locatie
Microsoft Teams
Online
Investering
Gratis
WORD MEMBER EN BESPAAR
Bekijk al onze memberships of neem contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.
Dit event valt in het NIMA Passe-partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy.
SCHRIJF JE IN VOOR DIT EVENT
Schrijf je snel in!Event beschrijving
Happy employees = happy customers = more business value. Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven aan een doelgroep die vaak wordt vergeten: namelijk de eigen collega's.
Event beschrijving
Happy employees = happy customers = more business value.
Dat betekent dat het tijd wordt dat marketeers aandacht gaan geven aan een doelgroep die vaak wordt vergeten: namelijk de eigen collega’s. Juist daar gaat de NIMA Masterclass: Binnen Beginnen – Werken aan Alignment van Medewerkers over!
Marketeers zijn al jaren bezig met de customer journey. De employee journey daarentegen staat nog in de kinderschoenen. Hoog tijd om daar verandering in te brengen, want een sterke reputatie, tevreden en loyale klanten begint bij en met je medewerkers. Zij maken voor jouw klanten het verschil. Zij zorgen ervoor dat jouw marketingacties succesvol zijn. Om te overleven als organisatie is aandacht voor de optimale employee journey essentieel. Hiermee kiezen de juiste talenten voor jouw organisatie, dragen medewerkers gepassioneerd bij aan succes en blijven oud-medewerkers ambassadeurs. Tijdens de Masterclass: Binnen Beginnen ga je aan de slag met hoe je ervoor zorgt dat eigen medewerkers dat weten, willen én kunnen wat nodig is om bij te dragen aan een succesvolle marketingactie.
Om alvast een beeld te krijgen van deze masterclass kun je op 12 februari deze gratis inspiratiesessie volgen. Tijdens deze sessie maak je al kennis met het werken aan alignment van medewerkers en krijg je een goed beeld van wat je kunt verwacht tijdens de masterclass die gepland staat later dit jaar.
Ben jij benieuwd hoe jouw collega’s het verschil maken voor je klanten? Schrijf je nu in!
Organisator
NIMA