Deze Masterclass is vorige keer beoordeeld met een 7.6.

Vergroot de effectiviteit van je marketingacties en haal meer uit je relatie met sales. 

Goede samenwerking tussen Marketing en Sales is cruciaal voor het succes van jouw organisatie en voor jou als marketeer. Misschien kan die samenwerking nog wat verbeterd worden. Wacht dan niet op initiatief vanuit sales of management. Onderneem zelf actie aan de hand van de praktische tips en vaardigheden uit deze NIMA masterclass en bouw het succes van binnenuit!

Deze dag geeft je theoretische inzichten en praktische handvatten. B2B-Marketeers die resultaten hebben geboekt met Marketing & Sales alignment verzorgen inspirerende en praktijkgerichte cases. Ervaren salesprofessionals geven je helder inzicht vanuit de sales-optiek. Er worden veel tips en adviezen aangereikt om de dag erna direct mee aan de slag te gaan.

De dag wordt afgeloten door Laura Nuhaan over het thema Social Selling. Social Selling is iets wat elke marketeer en verkoper zou moeten omarmen. De klant is steeds meer digitaal en dit heeft een enorme impact op zowel marketing en sales en vooral de wijze waarop ze samenwerken.  Laura neemt je mee in de nieuwe sales en marketing. Ze zal onder andere ingaan op vragen zoals: Welke nieuwe functies ontstaan er, hoe kun je effectiever samenwerken waarbij social selling als uitgangspunt wordt genomen  en wat betekent dit voor je organisatie nu maar ook op de langere termijn? Is er nog wel een aparte marketing en sales functie? Wat zijn belangrijke KPI’s? wat betekent dit voor management? En hoe kom je van een adhoc social selling situatie naar een effectieve social selling engine waarbij marketing en sales effectief samenwerken?

Wat leer je tijdens deze training?:

  • Je leert hoe je sales enthousiast kunt maken voor jouw marketingacties, promoties, etc.
  • Je leert hoe je met hulp van sales tot een effectievere marktbewerking en relevantere communicatie kunt komen.
  • Je leert hoe je snel resultaat kunt boeken zonder grote investeringen in tijd en geld.

Iets voor jou?
Interessant voor marketingprofessionals die een intensieve relatie met sales hebben en behoefte hebben om samen beter te presteren voor de klant en de organisatie.

PE punten
10 PE punten copy

Senior Marketing Professionals, Senior Comunication ProfesionalsRegister Marketeers en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze Masterclass 10 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze NIMA Masterclass bedragen € 495 (excl. BTW) voor NIMA Members. Voor Niet Members bedragen de kosten  € 695 (excl. BTW). Dit is inclusief lunch en het boek Social Selling van Laura Nuhaan.

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events. Leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

Dit evenement valt in het Passe Partout.

In samenwerking met NIMA B2B Community

GRATIS Ebook B2B Marketing
Nú al geïnspireerd worden? Vraag dan het gratis eBook ‘B2B Marketing’ aan. De onderwerpen in dit boek zijn o.a. Account Based Marketing, Digital transformation, Customer journey mapping en nog meer interessante zaken binnen B2B.

 

 

 

WordPress Themes
X
X
X
X