Ontwikkel een eigen actieve community die waarde toevoegt aan je organisatie en je doelgroep bereikt. Een community helpt niet alleen jou, de marketeer. Een community heeft waarde voor je gehele organisatie en kan helpen bij je productontwikkeling, klantenservice en veel meer. Klantonderzoeken laten zien dat je meer verbinding krijgt met eigen merkcommunity’s dan met Facebookpagina’s. Met communitymanagement bedoel ik nadrukkelijk niet het beheer van je open Facebookpagina of Twitter.  Het gaat wel om het managen van een geheel van verschillende online en offline platformen waar mensen met gemeenschappelijke interesses regelmatig bij elkaar komen om met elkaar te ‘praten’, ervaringen te delen en/of dingen te doen. Kortom, als marketeer of communicatie adviseur moet je tegenwoordig wel een community hebben voor meer verbinding met je klant.  En vergeet hier niet je medewerkers die je met een community nog meer kunt verbinden met je organisatie. Je trouwste fan is tenslotte je medewerker.

In deze workshop communitymanagement staan we niet alleen stil bij de theorie en praktijkcases. Er is in de middag vooral tijd om aan de slag te gaan met je eigen community. We kijken gezamenlijk naar hoe je een waardevolle community voor jouw organisatie opzet of kunt doorontwikkelen. Als je nog geen community hebt ga je met de eerste schetsen naar huis. Heb je wel een community dan werk je tijdens de workshop aan de doorontwikkeling. Je eerste plannen heb je die middag trouwens direct getoetst bij andere marketeers.

Wat levert deze NIMA workshop jou op?

  • De laatste kennis van communitymanagement.
  • Een eerste conceptplan voor het opzetten of doorontwikkelen van een community voor jouw organisatie.
  • Een plan voor het opzetten van een communityredactieraad waarmee je klanten en medewerkers bindt en boeit op je community.
  • Tips & tricks voor het activeren van je community.
  • Voldoende functionele kennis voor het opzetten en onderhouden van je community.

Enkele weken voor de workshop ontvang je een white paper communitymanagement ter voorbereiding.

PE punten
8 PE punten copy
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze workshop 8 PE punten.

Investering
De kosten voor deze Workshop bedragen voor Members: € 395 en voor Niet Members: € 595.

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events. Leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

Dit evenement valt binnen het passe partout.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X