Deze regioborrel is helaas uitverkocht. Uiteraard kunnen we je wel op de reservelijst zetten. We benaderen je dan zodra er een plekje vrijkomt.

Nieuw buzzwoord of slimme werkwijze? Kom het zelf ervaren tijdens deze interactieve bijeenkomst met gratis netwerkborrel.

In 2015 ging ING volledig op de schop; er werd een nieuwe manier van werken geïntroduceerd. Wat betekent dit voor de marketingfunctie binnen ING? Zelfsturende teams zijn end-to-end verantwoordelijk voor het ontwikkelen en in de markt zetten van nieuwe proposities. Anderhalf jaar later staat er een nieuwe organisatie zonder hiërarchie, een nieuwe cultuur waarin creativiteit centraal staat, ondersteund door een frisse, hippe werkomgeving. Brengt het ING wat men ervan had verwacht? Hoe bevalt het om in zo’n organisatie te werken?

Tijdens deze sessie hoor je de ervaringen en kun je al je vragen kwijt aan een aantal squad members!

Programma
16.00 uur Inloop en ontvangst
16.30 uur Wat weet je al van agile marketing?
16.45 uur Hoe werkt het bij ING? Interactieve sessie olv Elisabeth Kuipers en Liesbeth Berns, beide Senior Customer Journey Expert
17.45 uur Borrel
19.00 uur Einde

Meld je aan!
Deelname is gratis voor NIMA Members!
Wil je een introducé meenemen, een niet-lid dat graag kennis maakt met NIMA en onze activiteiten? Laat het ons weten via events(at)nima.nl (naam en mailadres van je introducé), dan zetten we die persoon ook (eenmalig) kosteloos op de gastenlijst!

Deze regioborrel is helaas uitverkocht. Uiteraard kunnen we je wel op de reservelijst zetten. We benaderen je dan zodra er een plekje vrijkomt.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X