Hoge scores op gastvrijheid en beleving én een prima prijs-kwaliteitverhouding. Zo wordt attractiepark Toverland keer op keer zeer positief beoordeeld. Sinds de opening in 2001 viel Toverland al meermaals in de prijzen. In 2012 was Toverland het ‘Leukste uitje van Nederland’ volgens de leden van de ANWB. In 2014 werd het attractiepark uitgeroepen tot ‘Beste attractiepark van Nederland’ door Zoover en won het een ‘GfK Out of Home Formule Award’ in de categorie ‘Leisure’. Dit jaar zijn ze zelfs in de race voor een ‘Dutch Marketing Award’ voor ‘Marketing Company of the Year 2016’!
Wat maakt deze formule zo succesvol en hoe zorgt Attractiepark Toverland ervoor dat de bezettingsgraad het hele jaar door zo hoog is en de NPS-score door het dak blijft gaan?

Op woensdag 8 juni zijn we met ‘NIMA Zuid Inspireert’ te gast in Sevenum en laten we ons inspireren door de interessante achtergronden, beleven we zelf de bekroonde gastvrijheid en wie weet maken we een ritje in één van de attracties. Uiteraard sluiten we ook deze inspiratiesessie Bourgondisch af. Laat jij je betoveren?

Programma
13.30 uur ontvangst bij de entree
14.00 uur presentatie Caroline Kortooms, Algemeen Directeur en mede-oprichter, over gastgerichtheid en leiderschap
15.00 uur korte pauze
15.30 uur rondleiding door het park
16.30 uur Interactief onderdeel

  1. Hoe krijg je de customer journey van de gast inzichtelijk?
  2. Hoe krijg je (met beperkte middelen) exposure voor en rondom optredens van een internationale gast, gedurende de zomer?

17.00 uur presentatie Pieter Cornelis, Lecturer Theme Park Concepting & Marketing, ‘Van beleving naar ervaring’
18.00 uur barbecue in het park

Benieuwd naar onze sessies? Check:

Voordeel! NIMA Zuid Cyclusinschrijving
In het rijke verleden van NIMA Regio Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Agio, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij NXP, Parktheater, Brand Loyalty en Berkvens/Limburgia. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2016 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Regio Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

Bekijk hier het complete overzicht.

 

PE punten

3 PE punten copy

Register Marketeers en Senior Marketing Professionals ontvangen voor het volgen van deze sessie 3 PE punten.

WordPress Themes
X
X
X