Op 14 maart krijgt een beperkt aantal Financial Services marketeers dé kans om met Gisella van Vollenhoven, Directie De Nederlandsche Bank, om tafel te gaan en haar het hemd van het lijf te vragen over de thema’s die er nu in Financial Services spelen.

Wil jij weten hoe Gisella tegen de wenselijkheid van vernieuwing van producten en diensten in de financiële sector en marketingverantwoordelijkheid aankijkt? Hoe marketeers hun bewustzijn kunnen vergroten over functie, betekenis, belang en risico? Hoe zij dit ook op haar toezicht agenda heeft staan? Waarmee een hedendaags marketingteam zich kan onderscheiden en wat er beter kan in de huidige marketing voor financiële dienstverlening?

Aan de hand van een aantal stellingen, die je eventueel zelf kunt inbrengen, krijg je met 9 andere top marketeers de kans om in discussie te gaan.

Doelgroep
Gisella van Vollenhoven stelt haar boardroom beschikbaar speciaal voor senior marketeers werkzaam in Financial Services die zich onderscheiden van de massa door stevige professionele ambities en een heldere kijk op de toekomst van financiële dienstverlening.

Heb je interesse om hierbij aanwezig te zijn? Mail ons dan je gegevens en laat weten waarom jij hierbij aanwezig wil zijn. Omdat er beperkt plek is, nemen we daarna contact met je op of er ruimte is.

WordPress Themes
X
X
X