“Bij dit soort meetings heb je het gevoel: meer, meer, meer! Ik zou zelf nog meer de diepte in willen gaan, door een journey opnieuw te designen aan het eind van de dag.”
Deelnemer september 2015

Een ideale Customer journey ontwerpen is één, het iedere dag waarmaken is een nog grotere uitdaging. Het blijven waarmaken van de ideale Customer journey is alleen maar mogelijk wanneer het niet alleen het verhaal van de marketingafdeling is, maar leeft binnen de hele organisatie. Wat je hierbij kan helpen is het opstellen van een Employee journey naast de Customer journey.

Wat levert deze NIMA workshop jou op?
De workshop over customer journey brengt je concrete inzichten en inspiratie over het ontwerpen van een excellente ervaring voor jouw klanten en het blijvend waarmaken van deze ervaring. Bouwstenen van het programma zijn: aanpak van een customer journey-traject, de elementen van de ideale customer journey en het koppelen van de employee journey.

Gedurende de workshop pas je de theorie en praktische tips toe op de customer journey van jouw organisatie. Concreet resultaat waarmee jij aan het einde van de dag naar huis gaat: een schets van je ‘eigen’ customer journey map, inclusief assessment op de belangrijkste servicedrijfveren binnen die journey en concrete ideeën voor re-design.

Wat neem je deze dag mee?

  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale customer journey, incl assessment van de customer journey van je eigen organisatie
  • Inzicht in het werken met Customer Journey Mapping, incl opzet voor je eigen customer journey-map
  • Inzicht in do’s & don’ts van een customer journey aanpak
  • Inzicht in de bouwstenen van een ideale employee journey, incl assessment van de employee journey van je eigen organisatie

Voorproefje?
Anders Jansen heeft een gratis Webinar gegeven over het thema customer journey, bekijk deze hier terug.

PE Punten
Senior Marketing Professionals  en Register Marketeers ontvangen voor het volgen van deze NIMA Workshop 8 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze workshop bedragen voor NIMA Members € 395 en voor niet NIMA Members € 595.

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events; leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

In samenwerking met

flowresulting

Bekijk hier de voorwaarden voor het annuleren van je deelname aan NIMA Events.

 

GRATIS Ebook B2B Marketing
Nú al geïnspireerd worden? Vraag dan het gratis eBook ‘B2B Marketing’ aan. De onderwerpen in dit boek zijn o.a. Account Based Marketing, Digital transformation, Customer journey mapping en nog meer interessante zaken binnen B2B.

WordPress Themes
X
X
X