Het Superpromoter-gedachtegoed is in de laatste jaren als een komeet de wereld over gegaan. Superpromoters doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

In 2013 en 2014 werd “De Enthousiasme Trilogie: Flame, Flow, Flood” uitgebracht waarin de dynamiek van enthousiasme binnen bedrijven wordt beschreven en hoe die de verbinding legt tussen strategievorming, innovatie, klantgerichtheid, medewerkermotivatie en marketing.

Tijdens de masterclass vertelt Rijn over het belang van Superpromoters voor klantgerichtheid en marketing en de rol van enthousiasme bij bedrijfsvoering, zoals beschreven in z’n laatste boek de Enthousiasme trilogie: Flame, Flow, Flood. Hoe het sturen op enthousiasme de strategische koers aanscherpt en de medewerker-motivatie aanwakkert. Bovendien zal hij een tipje van de sluier oplichten over z’n nieuwe boek, waarin hij de maatschappelijke consequenties van deze constructieve denkwijze uiteenzet. Het theoretische kader wordt aangevuld met praktische oefeningen zodat je er gelijk mee aan de slag kan.

Daarnaast zal een bedrijfscase aan de orde komen en zal één de bedrijven die actief werken met het gedachtegoed een presentatie verzorgen.

Vragen die tijdens de Masterclass worden beantwoord

  •         Wat zijn superpromoters, hoe kan je ze vinden, begrijpen en ondersteunen?
  •         Hoe werkt de dynamiek van enthousiasme in een organisatie?
  •         Hoe kan je klantmetingen zoals NPS inzetten om dynamiek aan te wakkeren?
  •         Welk effect hebben social media op dynamiek en hoe daarmee om te gaan?
  •         Hoe verbind je medewerker enthousiasme met klantenthousiasme?
  •         Hoe krijg je management en collega’s mee?

Speciaal voor NIMA zal Rijn een overview geven van zijn boeken, praktijkcases behandelen en de gevolgen voor marketing in de komende 20 jaar behandelen. Volgens Rijn moeten marketeers de DJ’s worden binnen de dynamiek van enthousiasme.

Na afloop hebben de deelnemers niet alleen inspiratie opgedaan maar hebben ze ook concrete handvatten om direct aan de slag te gaan met hun superpromoters en enthousiaste collega’s.

 

PE punten
R10 PE punten copyegister Marketeers en Senior Marketing Professionals ontvangen voor het volgen van deze NIMA Workshop 10 PE punten.

 

Wat kost het?
De kosten voor deze Masterclass bedragen voor Members: € 495 en voor Niet Members: € 695. Dit is inclusief lunch en de boeken  “The Enthousiasme Trilogie; Flame, Flow, Flood” en een exemplaar van de herziene versie van “De Superpromoter” 

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events. Leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

In samenwerking met

Superpromoter Academy – EN

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X