Jouw bedrijf als een magneet voor talentvolle medewerkers, interessante opdrachtgevers en veelbelovende klanten. Ook interessant voor ZZP’ers. Voorkom dat je dé kandidaat mist of naast de opdracht grijpt. Kortom: relevant zijn met kennis voor je (gewenste) doelgroep op het juiste moment. Dat is inbound recruitment.

Als marketeer ben je daarin van waarde. Jij weet hoe je jouw doelgroep kunt bereiken met de juiste kanalen en content. In online marketing, en dan specifiek inbound marketing, liggen kansen voor samenwerking tussen Public Relations, Human Resources en marketing. Hoe start je samenwerking? Hoe kun je morgen al beginnen?

Nicole van Roekel, marketing- en contentmanager bij Van der Valk Hotel Veenendaal, en Edwin Vlems, marketing manager bij MCB, vertellen je tijdens deze NIMA Regio Oost bijeenkomst hoe je als bedrijf gevonden wordt door jouw doelgroep. Aan de hand van theorie én best practices duik je in de wereld van inbound marketing en de inzet binnen HR.

Programma
17.00 uur inloop met koffie en broodjes
17.30 uur opening door NIMA bestuur
17.40 uur welkomstwoord Hogeschool Arnhem & Nijmegen
17.50 uur Nicole van Roekel
18.30 uur Edwin Vlems
19.10 – 20.30 uur borrel met hapjes

In voorbereiding op deze sessie heeft bestuurslid Yvet Schulkes spreker Edwin Vlems RM geïnterviewd. Lees dit interview hier terug!

Deelname: Gratis voor NIMA Members
Wil je een introducé meenemen, een niet-lid dat graag kennis maakt met NIMA en onze activiteiten? Laat het ons weten via events(at)nima.nl (naam en mailadres van je introducé), dan zetten we die persoon ook (eenmalig) kosteloos op de gastenlijst!

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X