Op donderdag 17 november a.s. vindt het tweede Marketing Executive Event van de NIMA Top Marketing Club plaats. Zoals gebruikelijk is deze bijeenkomst exclusief toegankelijk voor de marketingeindverantwoordelijken van de NIMA Top Marketing Club. Anders dan ‘anders’ gaan we dit keer met een luxe VIP coach ‘on tour’ naar Vlerick Business School waar we rond 12.00 uur worden ontvangen voor een uitgebreide lunch. Na de lunch spreekt Marion Debruyne, Dean en Professor van Vlerick Business School uitgebreid over de strategische kant van innovatie en de innovatieve kant van strategie.

Marion is één van de grote innovatiedenkers van onze tijd. Haar boek Customer Innovation won de CMI Management Book of the Year Award in de categorie Innovatie & Ondernemerschap. Marion spreekt over de strategische kant van innovatie en de innovatieve kant van strategie. Ze helpt bedrijven nadenken over hoe om te gaan met veranderende markten door hun productaanbod, marketingstrategie en businessmodel te vernieuwen. Deze voormalige Director van de Mastersprogramma’s en programmadirecteur van de Product Management-opleiding heeft een ruime ervaring in farma & healthcare industrie, financiële diensten en B2C. Ze werkte vijf jaar in de VS als professor en visiting scholar aan de Wharton School, Kellogg Graduate School of Management en Goizueta Business School.

‘On tour’-programma 
Maar ook op de heen- én terugweg krijgen de deelnemers twee fascinerende en unieke werkcolleges, want we hebben – geheel in stijl – de twee bekendste ‘marketing-Nederbelgen’, Joris van Heukelom en Tom De Bruyne, bereid gevonden mee te reizen. Van Heukelom ken je als partner van Makerstreet en wellicht als voorzitter van het IAB, maar misschien ook uit zijn tijd bij KPN, Viacom of Sanoma. Hij spreekt over de inzet van technologie op het snijvlak van consument, product en dienst, over het innovatieproces van grote bedrijven, design denken, media & verdienmodellen en apps als een content strategie. TvM-columnist De Bruyne is misschien de grootste marketingpolemist van dit moment en met hem reizen we naar zijn geboortegrond (en weer terug naar zijn ‘thuisland’). Als psycholoog en gedragswetenschapper bracht deze oprichter van SUE Amsterdam zo ongeveer ‘Behavioural Design Thinking’ naar Nederland en dat heeft hij geweten! Boze creatieven, schuimbekkende ‘reclamemannen’ en snerende mediadeskundigen schreven de vingers blauw maar werden fijntjes in de hoek gezet door De Bruyne en de feiten.

Programma
09.00 uur – Ontvangst Postillion Hotel in Bunnik
09.30 uur – Vertrek met luxe VIP coach richting Vlerick Business School in Gent, België
10.00 uur – ‘On tour’: Joris van Heukelom over over de inzet van technologie op het snijvlak van consument, product en dienst
12.00 uur – Aankomst Vlerick Business School
12.15 uur – Lunch
13.15 uur – Marion Debruyne over de strategische kant van innovatie en de innovatieve kant van strategie.
14.45 uur – Afsluiting
15.00 uur – Vertrek richting Nederland
16.00 uur – ‘On tour’: Tom De Bruyne over Behavioural Design Thinking
17.30 uur – Aankomst bij Postillion Hotel in Bunnik

Het programma biedt uiteraard ook ruimte voor onderlinge gesprekken, maar we beloven een écht stevig programma. Op niveau en in stijl: In beter marketinggezelschap kun je niet verkeren. Rond  17.30 uur verwachten we weer terug te zijn in Bunnik.

 

WordPress Themes
X
X
X