Ben jij er klaar voor? De opkomst van online toepassingen verandert in een hoog tempo ons leven, ons koopgedrag, de manier waarop we informatie inwinnen en onze mediakeuzen. Zelfs voor een avondje stappen maken we gebruik van online tools en informatie. Onderzoeksbedrijf Gartner voorspelt dat 85% van de zakelijke transacties in 2020 zal plaatsvinden zonder direct menselijk contact.

Als consument doe je daar waarschijnlijk zelf hard aan mee, maar hoe zit het binnen jouw bedrijf? Weet jij wie de site van jouw organisatie bezoekt, wat ze zoeken en waar ze eventueel afhaken? En belangrijker: áls je dat weet, wat doe je dan met die informatie? Of je nou al bent begonnen om data om te zetten naar daden, of juist door de bomen het bos niet meer ziet: Het is noodzakelijk om Digital Transition te omarmen, in welke branche je ook zit.

Tijdens deze sessie leer je wat de digital transition inhoudt en welke gevolgen die heeft voor jou, je bedrijf en jouw manier van werken. Je leert hoe je de digital transition kunt opzetten, welke rol de sales & customer journey daarbij inneemt, waar je op moet letten en wat de belangrijkste pijlers zijn om die transitie succesvol te laten verlopen. Marco de Boer, Creative Director van Marketing & Advertising-bureau Bohemia gaat tijdens de sessie hands-on aan de slag met de cases in de groep.

Leerdoelen Digital Transition

  • Wat betekent Digital Transition voor sales, marketing én communicatie?
  • Waarom een sales & customer journey?
  • Wat zijn de stappen in een sales & customer journey?
  • Wat is de rol van content?
  • Hoe definieer ik een buyer persona?
  • Welke tools zijn er beschikbaar?
  • Hoe bepaal ik Key Performance Indicators?

“Marco de Boer schets op heldere, eenvoudige manier de stappen in de sales & customer journey en legt met praktijkvoorbeelden uit hoe je de digital transitie kunt oppakken.”  Adriaan Kolff – Business Talent Network

Deze masterclass is met name geschikt voor bedrijven en organisaties die zich richten op B2C non-FMCG, B2B-producten en -services.

Marco de Boer van Bohemia Amsterdam ontwikkelde een eigen model rondom sales & customer journeys en schreef eerder Big Brand Moments (uitgever: Adfo Groep) over het doelmatig spreiden van marketingcommunicatiemomenten.

PE punten
10 PE punten copyRegister MarketeersSenior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze masterclass 10 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze Masterclass bedragen voor  Members € 495  en voor niet Members € 695. Dit is inclusief lunch, boek en een aangeklede netwerkborrel.

NIMA biedt zijn members extra korting via een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events; leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of Passe Partout? Neem dan contact met ons op via members(at)nima.nl of 020-5039300.

Deze training valt in het Passe Partout. NIMA hanteert de NIMA Fair Acces Policy. Er wordt per bijeenkomst een gemaximeerd aantal deelnameplaatsen gereserveerd voor Passe Partout-houders om overige NIMA Members en niet-leden in de gelegenheid te stellen via NIMA te werken aan zijn of haar persoonlijke ontwikkeling.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X