Wegens succes herhaald! De vorige Masterclass: How brands Grow is beoordeeld met een 8.1

“Marketeers lijken steevast op zoek naar houvast en universele waarheden. We rennen van seminar naar seminar en praten elkaar aan dat als je nu niet meedoet aan …. In die wonderlijke wereld vol marketing luchtkastelen is het verhaal van Wiemer en Robert een verademing. Stellig, controversieel misschien, maar in ieder geval gebaseerd op cijfers en echt gedrag van echt mensen die echte dingen kopen.” – Lamber Korsten, Head Global Branding Robeco

Marketing lijkt wellicht complexer dan ooit, maar er zijn ook bewezen wetmatigheden in ons koopgedrag die gelden in tientallen industrieën, honderden categorieën en voor duizenden merken. Zij verklaren en voorspellen wat marketing wel en niet kan bereiken.

Elke marketeer kan daar zijn voordeel mee doen. Het zijn eenvoudige principes maar ze hebben verstrekkende gevolgen. Ook in Nederland zijn er steeds meer bedrijven die deze kennis toepassen, waaronder: FrieslandCampina, Heineken, TNT, Peijnenburg, Marktplaats.

Byron Sharp en zijn bestseller ‘How Brands Grow’ zijn momenteel razend populair. In Nederland willen steeds meer bedrijven aan de slag met de materie uit dat boek. Wiemer Snijders en Robert van Ossenbruggen, verbonden aan het instituut van Byron Sharp, laten je tijdens deze masterclass kennismaken met het geheim achter merkgroei – en de toepassing ervan in de dagelijkse praktijk.

Wiemer and Robert turn classic marketing theories upside down and elaborate passionately on why loyalty programmes don’t work as intended” – Suzanne van Kordelaar – Head of Internal Communications ABN AMRO.

In deze masterclass maak je kennis met de belangrijkste wetmatigheden in marketing en welke invloed zij hebben bij het activeren van je merk. Je leert o.a.:

  • welke patronen er in koopgedrag zitten,
  • wat deze patronen voor de groei van merken betekenen,
  • welke KPI’s van belang zijn om grip op groei te houden,
  • wat dit betekent voor het ontwikkelen van effectieve campagnes,
  • met welke media-inzet je het maximale uit je budget haalt en
  • de juiste balans te vinden tussen  korte termijn merkactivatie en lange-termijn merkbouw

Tijdens de masterclass is er veel gelegenheid voor interactie en word je tevens uitgedaagd om de geboden kennis te vertalen naar jouw dagelijkse praktijk.

“Als marketeer ervaar je dat de wereld om je heen steeds complexer. In de workshop How Brands Grow,  krijg je handvaten om binnen die complexiteit weer te zien waarom het eigenlijk om draait binnen marketing en sales. Nuchter en duidelijk weten Wiemer en Robert je daarmee naar toe te nemen. De kennis die je opdoet is concreet en toepasbaar in je dagelijkse werk.” – Menno Peters, CMO Loogman Groep

10 PE punten copyPE punten
Register MarketeersSenior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze masterclass 10 PE punten.

Wat kost het?
De kosten voor deze Masterclass bedragen voor Members: € 495 en voor Niet Members: € 695. Dit is inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en het eerste boek van Byron Sharp ‘How Brands Grow’ of zijn nieuwste boek ‘How Brands Grow – part 2

How Brands Grow      How Brands Grow - Part 2

NIMA biedt haar members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events; leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

In samenwerking met:

 Deze Masterclass valt binnen het Passe Partout.
WordPress Themes
X
X
X