Hoe een zeer hoge cliëntwaardering ontstaat door een heldere en eenduidige cultuur.

Organisaties zijn bewezen succesvoller als ze werken vanuit dát wat ze uniek maakt: hun identiteit en overtuiging, ofwel hun merk. Door het merk als kompas voor alles dus ook de cultuur te gebruiken werk je niet alleen aan een sterk merk, maar ook aan een sterke en trotse organisatie!

In de masterclass ‘Het nut van Internal Branding ’ inspireren Jan van Bodegom (oprichter van het Alexander Monro Ziekenhuis) en Joost van Gelder (partner Business Openers) deelnemers door te laten zien wat er kan gebeuren als je het merk als kompas gebruikt in alle facetten van de organisatie. Als medewerkers het merk omarmen en de bijbehorende cultuur helder en unaniem is, vergroot dat de mogelijkheden voor een organisatie om ambities waar te maken. Deze,  door waarden gedreven strategie, resulteert in een uniforme manier van werken in de gehele organisatie. Dit kan zelfs tot in de HR-cyclus, meetbaar en reproduceerbaar, worden doorgevoerd.

Tijdens deze Masterclass leer je wat de belangrijkste succesfactoren van Internal Branding zijn, gevoed door praktijkvoorbeelden. We zoomen in met een praktijkcase van het Alexander Monro Ziekenhuis en wat zij met behulp van Internal Branding hebben gerealiseerd om de zorg van cliënten te verbeteren. Met als resultaat een uniek hoge klant- en medewerkerswaardering. Samen met de andere deelnemers vertaal je succesfactoren van Internal Branding direct naar je eigen organisatie.

Voor wie?
Voor iedereen die behoefte heeft aan een pragmatische manier om de cultuur en het resultaat van de organisatie (het merk) nu eens echt te veranderen.

PE punten
10 PE punten copy


Register MarketeersSenior Marketing Professionals, Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze Masterclass 10 PE punten.

Investering
De deelnamekosten voor deze Masterclass bedragen € 495 voor members en € 695 voor niet members. Dit is inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en het boek ‘Het succes van Internal Branding’.

NIMA biedt haar members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events; leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

Deze masterclass valt binnen het Passe Partout.

 

WordPress Themes
X
X
X