Doordat in veel B2B markten de macht is verschoven van de leverancier naar de klant is een slimme, nieuwe aanpak van leadmanagement noodzakelijk voor commercieel succes. De digitale, mobiele revolutie vereist een nieuw perspectief op B2B lead management waarbij een digitale, en toch persoonlijke aanpak centraal staat. Die aanpak zorgt er niet alleen voor dat B2B marketeers meer eigenaarschap kunnen oppakken voor de te leveren resultaten maar ook dat Marketing in nauwe samenwerking met Sales en Service een meer integrale rol in de volledige customer journey speelt. B2B marketing transformeert daarin steeds meer tot de regisseur die de interactie met prospects, klanten en beïnvloeders vanuit integraal leadmanagement slim stuurt.

In deze masterclass komen de volgende onderwerpen aan bod:

– Lead management vs customer experience: (mis)match?
– De rol van marketingautomatisering in leadmanagement
– Randvoorwaarden voor succesvol leadmanagement
– Nieuwe, relevante marketing KPI’s en benchmarks in B2B
– Praktijkcases en best practices

10 PE punten copyPE punten
Register MarketeersSenior Marketing Professionals, Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze NIMA masterclass 10 PE punten.

 

Investering
De deelnamekosten voor deze Masterclass bedragen € 495 voor Members en € 695 voor Niet Members. Dit is inclusief lunch, aangeklede netwerkborrel en het boek: Br@inbound marketing

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events. Leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

Deze Masterclass valt binnen het Passe Partout.

WordPress Themes
X
X
X