Digital Marketing is bijna een pleonasme geworden. Immers, marketing zonder digital is bijna niet meer te bedenken. Toch zijn er skills, methoden en aandachtsgebieden die specifiek voor digital bepalend zijn. NIMA organiseert de mastercourse ‘Digital Marketing’ waarbij je in een aantal sessies (workshops en seminars) helemaal up to date wordt gebracht over de laatste ontwikkelingen en competenties in dit vakgebied.

Onderwerpen als content marketing, search strategy, persuasion en UX worden uitgebreid behandeld. Parallel aan de offline sessies loopt een online traject waarin jouw kennisopname getoetst wordt. Gedurende de mastercourse ga je aan jouw eigen case werken en je ontvangt hier periodiek feedback op. Het resultaat is dat je bij de afsluiting van de mastercourse niet alleen jouw kennisniveau hebt verhoogd, maar ook al direct hebt toegepast in een plan waarmee je ook écht aan de slag kunt.

De classes vinden op woensdag avond van 18.00 tot 21.00 uur plaats op de volgende data:

  •   7 september 2016: Contentmarketing
  •  28 september 2016 : Search & Analytics
  •  12 oktober 2016 : UX (User experience design)
  •   2 november 2016: Social
  •  30 november 2016: Consumer Behavior
  •  14 december 2016: examen, borrel + certificaat uitreiking

Samengevat
– 5 sessies van 3 uur over specifieke topics, na werktijd
– De sessies worden gegeven door verschillende vakexperts
– Persoonlijke begeleiding door de leergang heen door een coach
– Kennis direct toepassen door werk aan eigen case

15 PE punten copy
PE punten
Register MarketeersSenior Marketing Professionals,  Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze mastercourse 15 PE punten.

 

Investering
De deelnamekosten voor deze Mastercourse bedragen voor  Members € 995  en voor niet Members € 1.195. Ben je (nog)  NIMA Member, maar wil je wel graag deelnemen? Neem dan contact met ons op via members@nima.nl of 020-5039300.

 

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X