Exclusieve sessie voor maximaal 25 young professionals

Dat neuromarketing interessant is weten de meeste marketingprofessionals tegenwoordig wel. Maar hoe kun jij als marketeer nu écht gebruikmaken van de meest recente kennis over de werking van onze hersenen en dus ook die van consumenten? Wat bepaalt dat de ene campagne wel een succes is en de andere niet?

Speciaal voor Young Professionals organiseren we op 2 juni een hands-on Young Marketing Class over neuromarketing in de praktijk.

Samen met Walter Limpens van Neurensics gaan we aan de slag met concrete voorbeelden die je zelf kunt meenemen uit je vakgebied of eigen bedrijf.

Programma
13:30 – 14:00 uur Inloop en koffie
14:00 – 14:15 uur Welkomstwoord
14:15 – 15:00 uur Walter Limpens: de wereld van neuromarketing
15:00 – 15:30 uur Briefing met eigen onderzoekscases
15:30 – 16:00 uur Pauze met een versnapering
16:00 – 16:30 uur Neuromarketing in de praktijk: tips en tricks
16:30 – 17:30 uur Aan de slag met je eigen cases
17:30 – 19:00 uur Borrel én presentaties van cases
19: 00 uur Borreluitloop

Meld je nu aan!
De kosten voor deelname aan deze Young Marketing Class bedragen € 89 voor NIMA Members en Career Booster deelnemers. Niet members betalen € 129.

Heb je interesse om deel te nemen aan deze kleinschalige/praktische masterclass? Meld je nu aan, er is slechts plek voor 25 young professionals.

WordPress Themes
X
X
X