De Masterclass: Neuromarketing is uitverkocht! Op donderdag 12 oktober vindt er een herhaling van deze Masterclass plaats, aanmelden kan hier.

Het juiste product, voor de juiste mensen, op het juiste moment”, dat is het doel van elke marketeer. En eerlijkheid gebiedt daaraan nog toe te voegen: “voor de juiste prijs”. In dat spel met vier variabelen gaat veel fout, weten we.

Sinds enkele decennia weten ook we dat er een belangrijke vijfde variabele in het geding is, namelijk het onderbewuste van de consument. De ‘decision making unit’ diep in het oude brein. Met neuromarketingstudies en de inzichten die daaruit voortvloeien, trachten we daarop grip te krijgen. En met succes bewijzen een groeiend aantal marketing cases.

Ons gedrag wordt voor 95% bepaald door ons onderbewust zijn. Marketeers houden zich nu vooral nog bezig met die 5% van wat consumenten bewust beslissen en doen. Dat kan effectiever! Iedere marketeer zou daarom moeten weten wat er in die 95% onderbewustzijn bij de consument omgaat. Neuromarketing helpt hierbij het inzicht en het antwoord te verkrijgen.

PE punten
10 PE punten copy
Register Marketeers
Senior Marketing Professionals, Senior Communication Professionals en NIMA Qualified Lecturers ontvangen voor het volgen van deze masterclass 10 PE punten.

Investering
De masterclass kost voor Members 495 euro en voor Niet Members 695 euro. Dit is inclusief lunch en het boek: de koopknop – Martin de Munnik

NIMA biedt zijn members extra korting middels een Passe Partout. Met een Passe Partout van € 1.200 kun je een jaar lang zonder bijkomende kosten deelnemen aan NIMA Events. Leergangen, masterclasses, workshops of trainingen kunnen worden verrekend uit een Passe Partout, met uitzondering van premium leergangen en buitenlandse courses.

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

Dit evenement valt in het Passe Partout.

In samenwerking met:

WordPress Themes
X
X
X