Want create site? Find Free WordPress Themes and plugins.

Behendig en lenig. Dat zijn de letterlijke vertalingen van agile. Agile is dan ook een aanpak waarbij behendigheid voorop staat. Agile is niet één specifieke methodiek, maar juist een verzameling van allerhande principes en methodes. Binnen één project kunnen er dus meerdere methodes heel goed werken om bepaalde insights voor een bepaalde klant op te leveren. Maar wat is nu daadwerkelijk de impact van agile op insights?

Op dinsdag 28 maart zullen 3 marketing insights professionals vanuit verschillende invalshoeken antwoord geven op deze vraag.

Programma

14.30 uur Inloop + koffie & thee
15.00 uur Opening door Hester van Herk
15.05 uur Wat is agile? door Arne Bax
15.45 uur Agile Research in NL – Learnings en cases door Jos Vink
16.25 uur Pauze
16.45 uur Redesign Toon® journeys: door co-creatie met Toon klanten komen tot kansrijke ideeën door Richard Alker
17.25 uur Afsluiting
17.30 uur Borrel
18.30 uur Einde

Inschrijven

 

 

 

Kosten

MOA en NIMA leden mogen gratis deelnemen aan dit event
Ben je geen lid dan bedragen de kosten € 75 excl. BTW.

 

Locatie

Blauw Research
Weena 125
3013 CK Rotterdam

Routebeschrijving

 

Sprekers

 

 

 

 

Arne Bax  – Partner @ Share4
Wat is Agile?
Arne Bax – heeft al meer dan 15 jaar ervaring in Lean, Lean Six Sigma, Systeemdenken en Agile. Hij is Lean Six Sigma Master Black Belt en Lean Sensei. Arne heeft passie voor het vak, iets wat hij met veel plezier aan jou doorgeeft. Je hoort steeds vaker het woord agile vallen. Is dit het nieuwe toverwoord? Het antwoord op alles? We hadden toch altijd al lean? Is dit dan nieuw?
Agile en zijn meest voorkomende verschijningsvorm scrum zijn hip. En in combinatie met horizontaal organiseren, kan het een boost geven in “time to market”. In een steeds sneller veranderende wereld is het niet meer genoeg om te weten wat de klant wil, zeker als hij dat zelf niet meer weet. Dus wordt met name in (product-)ontwikkelomgevingen steeds vaker agile georganiseerd. Kleine multidisciplinaire teams die intensief samenwerken aan hun “purpose” en dit regelmatig afstemmen met de klant. En dat werkt. Vaak…, maar niet altijd. Dus is het geen toverwoord, maar een goede aanvulling op manieren van organiseren; als je weet waar en hoe je het moet inzetten!

 

Jos Vink – Partner bij Blauw Research en
Henk Scholte – Marketing Lead at SPRINT
Agile Research in NL – Learnings en cases (o.a. Symyo, Unilever en Zilveren Kruis)
In 2016 lanceerde Blauw het agile research label SPRINT met het doel om agile werkende teams en organisaties beter te laten werken door op de juiste momenten de juiste klantinzichten naar boven te krijgen. Een half jaar later en veel projecten verder, bieden de initiatiefnemers van Sprint je aan de hand van cases van o.a. Simyo, Zilveren Kruis en Unilever een kijkje in de keuken van agile werkende teams en organisaties en de impact die agile werken heeft op marktonderzoek.

 

Richard Alker – Partner @ Perspective
Redesign Toon® journeys: door co-creatie met Toon klanten komen tot kansrijke ideeën
Het agile scrum team Toon® Base (behoud bestaande klanten) zet grote stappen om twee journeys te verbeteren. o.b.v. kwantitatief inzicht in de gehele Toon journey – zowel op aantal contacten per kanaal per moment in de journey als op klantbeleving – bleken de journeys ‘Onboarding’ en ‘Storingen’ onze grootste pijnpunten. De knelpunten van deze journeys zijn door een afdelingsoverstijgend team in kaart gebracht en verbeterideeën middels co-creatie met Toon-klanten getoetst, doorontwikkeld en geprioriteerd op waarde.

 

Did you find apk for android? You can find new Free Android Games and apps.
WordPress Themes
X
X
X
X