Speciaal voor docenten organiseren we op 24 november 2016 de NIMA | MOA Education Day: Customer Journey.

Wat begeven wij ons toch in een boeiend vakgebied; constant in beweging en ontwikkeling. Wij nemen jullie in deze editie van de Education day graag mee in een uiterst interessant programma over de Customer Journey.

Op donderdag 24 november  ervaar je live de Customer Journey d.m.v. Eyetracking, Social Listening en Kwalitatief onderzoek in het Customer Journey Lab van MWM2. Interessante cases worden gepresenteerd en afgewisseld met interactieve workshops. Daarna sluiten we de middag af met een hapje en een drankje.

Customer Journey case door Flowresulting 
Wie de klantbeleving in de customer journey wil verbeteren, moet minder kijken naar de traditionele manieren van klantsegmentatie en meer naar de omstandigheden waarin de klant het product of de dienst gebruikt. Vergeet persona’s, focus op de ‘jobs te be done’.

Programma

14.30 uur Inloop + koffie & thee
15.00 uur Opening door MWM2
15.05 uur Worksopsessies in Customer Journey Lab
16.35 uur PAUZE
16.45 uur Case Flowresulting
17.30 uur BORREL
18.30 uur EINDE borrel

Kosten

MOA en NIMA Leden mogen kosteloos deelnemen.
Ben je (nog) geen lid?  Dan bedragen de kosten € 75 excl. BTW. Direct lid worden kan ook, bekijk hier de voordelen.

Inschrijven
De inschrijving verloopt via MOA. Klik hier om je direct in te schrijven.

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X