Community NIMA Regio Noord organiseert op dinsdag 22 november een kennisdiner met als thema ‘Hoe ontwikkel je een sterk merk in het onderwijs?’. Wat zijn de trends en ontwikkelingen in marketing in het hoger beroepsonderwijs? Tijdens dit kennisdiner neemt Luuk Hajema, directeur Marketing & Communicatie van de Hanzehogeschool Groningen, ons mee in de praktijk van marketing en communicatie van een grote instelling voor hoger beroepsonderwijs. Ze hebben te maken met een krimpende regionale markt en zoeken naar mogelijk nieuwe markten en nieuwe productmarkt combinaties.

Luuk gaat in op vragen als: Kan dat wel, (internationale) marketing voor een organisatie die met overheidsgeld wordt betaald en publieke doelen dient? Hoe dan? Onder welke voorwaarden? Wat is specifiek van belang voor de marketing en communicatie van een instelling voor hoger beroepsonderwijs? Wat vraagt dat van de organisatie als geheel? En van de afdeling Marketing en Communicatie?

Wat kun je verwachten: 

  • Een presentatie van Luuk Hajema, directeur Marketing & Communicatie van de Hanzehogeschool Groningen met zijn visie op onderwijs marketing;
  • Contacten leggen met collega marketeers in Noord Nederland in informele sfeer;
  • Aanvulling marketingkennis op het gebied van marketing- en communicatie professionals.

Voor wie?
NIMA Members, aspirant members, marketing- en communicatiespecialisten en onderwijsmarketing geïnteresseerden.

Spreker
Dr. Luuk Hajema (1957) is sinds voorjaar 2016 directeur Marketing & Communicatie van de Hanzehogeschool Groningen. Luuk Hajema, opgeleid als historicus, is oud-hoofdredacteur van de Groninger Universiteitskrant en was schrijver van het in Groningen wereldberoemde feuilleton Mussengang. Hij is oprichter van en partner in Hajema Communicatie. Luuk werkte als communicatiemanager voor verschillende gemeenten en provincies, als hoofd marketing en communicatie van een MBO-instelling en als omgevingsmanager voor het project Aanpak Ring Zuid. Bij de Hanzehogeschool is hij verantwoordelijk voor de werving van studenten, de marketing en communicatie van onderwijs en onderzoek en het internationaliseringsbeleid.

Meld je nu aan!
Kosten voor het diner bedragen € 100,- excl btw. Hiervoor krijg je een interactieve lezing en een diner met drankjes in een authentieke omgeving.

WordPress Themes
X
X
X