Virtual Reality en de kansen voor marketing
Virtual Reality is booming. Kenners zeggen dat dit net zo disruptief als internet kan zijn in 1995. Het vervangt bestaande markten in de zorg, in de educatieve markt en trainingen/assessments. Door het simuleren van ware belevingen is het mogelijk mensen en personen een unieke ervaring te geven die past bij de nieuwe wereld.

Op dinsdag 12 september zal Schelte Meinsma van VRROOM ons tijdens de NIMA Noord regioborrel meenemen in de wereld van Virtual Reality en Augmented Reality. Hij zal laten zien welke toepassingen er mogelijk zijn voor het vakgebied marketing en hoe disruptief deze nieuwe technologische ontwikkeling kan zijn. Hij zal putten uit zijn ervaringen die hij heeft opgedaan bij bedrijven als Corendon, Shell, KLM, Philips, Brandfield, Striker, Noordhoff, FC Groningen, ABN AMRO, Rabobank en op evenementen als Oerol en Noorderzon.

 
Schelte Meinsma is internetondernemer en oprichter van diverse bedrijven als DBK, Slimme Jongens en VRROOM.

Investering
De deelnamekosten voor deze borrel bedragen zowel voor Members als voor Niet Members €10. Te voldoen bij binnenkomst


Membership

Wil je meer informatie over onze NIMA Memberships of passe partout? Neem dan contact met ons op via events(at)nima.nl of 020-5039300.

WordPress Themes
X
X
X