Tijdens je lunchpauze in het zonnetje met de laptop op schoot jouw kennis up to date brengen op het gebied van Internal Branding. Dat kan deze zomer met de ‘NIMA Summer Course Internal Branding Next 10’.

Want, NIMA Internal Branding bestaat dit jaar 10 jaar. En, wie jarig is trakteert! Daarom organiseert deze jubilerende community drie gratis lunch webinars waarin je kennis maakt met diverse facetten van dit relatief jonge vakgebied. De webinars zijn bedoeld voor NIMA leden, en marketing en communicatie experts en managers. Ze vinden plaats op 11, 12 en 14 juli van 12.00 – 12.30 uur.

Tijdens de webinars gaat Luuk Ros in gesprek met (ervarings)deskundigen die ieder vanuit een eigen invalshoek naar de ontwikkeling van het vak kijken. Luuk Ros is sinds kort werkzaam bij NIMA als manager Content. Hij was daarvoor o.a. hoofdredacteur van Tijdschrift voor Marketing.

11 juli: 10 jaar Internal Branding. Een tweegesprek tussen Guy van Liemt RM en Luuk Ros
Guy van Liemt RM is juryvoorzitter van de Internal Branding Company of the Year 2015 award en directeur Erasmus Happiness Economics Research Organisation.

Guy licht de ontwikkelingen van dit vak in de afgelopen 10 jaar toe. Hij geeft zijn kijk op diverse theorieën en literatuur en geeft best practices naar aanleiding van de jurering van de Internal Branding Company of the Year waarin hij nadrukkelijk de kanshebbers Coolblue, Jumbo en Korps Mariniers heeft beoordeeld. Ook geeft hij een kijkje in de toekomst. De deelnemer krijgt zo een compleet beeld van internal branding.

12 juli: Internal branding in de praktijk. Een tweegesprek tussen Jan van Bodegom, oprichter Alexander Monro Ziekenhuis en Luuk Ros.
Jan van Bodegom is oprichter van het Alexander Monro Borstkanker Ziekenhuis, zo’n drie jaar geleden. Hij ontwikkelt en bouwt nu vernieuwende zorgconcepten. Het ziekenhuis was opgericht naar zijn ideaalbeeld van zorg: geen wachttijden, multidisciplinaire teams om adequaat handelen en vooral snelle en gespecialiseerde zorg. De kliniek groeide uit tot een ‘center of excellence’ voor borstkankerzorg, door patiënten gewaardeerd met een 9,5. Het kreeg diverse bekroningen waaronder de meest patiëntvriendelijke kliniek van 2015 en het was genomineerd voor de Internal Branding Jaarprijs 2014.

Jan deelt zijn visie, de aanpak van het ziekenhuis, de manier waarop de merkgedachte tot in de puntjes is doorgevoerd, en ook de valkuilen en de leermomenten. Bovendien geeft hij zijn visie op hoe zorginstellingen kracht kunnen halen uit de verbinding tussen mens en merk.

14 juli: De mens voor het merk; internal branding in de 21e eeuw. Een tweegesprek tussen Marnix Geus en Luuk Ros.
Marnix Geus is medeoprichter en eigenaar van HPB Companies, een verzameling creatieve bureaus waar Het PR Bureau, PR Stunt, Blyde, MAAK en ViaHenri onder vallen. Hij is een geboren people manager en staat in zijn bedrijven vooral bekend als motivator en inspirator. Marnix is tevens auteur van MensenHandel. De bevrijding van de loonslaven, waarin hij een lans breekt voor meer werkplezier, autonomie en ondernemerschap op de werkvloer.

Luuk Ros gaat met hem in gesprek over zijn natuurlijke focus op het bouwen aan een sterke bedrijfscultuur en wat dit voor een concurrentie voordeel oplevert. In Marnix’ visie laat de meerderheid van de mensen, merken en organisaties zich nog teveel leiden door traditionele denkbeelden over arbeidsrelaties. Over ‘bazen’ en ‘personeel’. “Die oude manier van denken belemmert niet alleen samenwerking en innovatie, maar ook de groei van mensen en organisaties.”

Wil jij deelnemen aan deze gratis reeks webinars van 30 minuten? Meld je dan aan via OnlineSeminar!

WordPress Themes
MENU
NIMA
X
X
X