Innovatie staat voorop bij ASML. Met wereldwijd 14.681 medewerkers, waarvan er ruim 8.500 werkzaam zijn in Nederland, is het werven, selecteren maar ook behouden van talent iets wat zeer serieus genomen wordt. Er wordt door deze marktleider in de fabricage van chipmachines hard gewerkt aan een cultuur waarin continue ontwikkeling van cruciaal belang is, met de vrijheid en middelen voor medewerkers om technologische grenzen te verleggen.

De medewerkers van ASML behoren tot de creatiefste denkers van de wereld. Managers ondersteunen en coachen krijgt veel aandacht, evenals de focus op vitaliteit van medewerkers en diverse leiderschapsprogramma’s. Hoe behoudt ASML een authentieke en onderscheidende voorkeurspositie bij (toekomstige) medewerkers en hoe dragen ze daarmee bij aan hun bedrijfsdoelstellingen?

Tijdens onze NIMA Zuid Inspireert-sessie op woensdag 15 november a.s. bij ASML in Veldhoven staat het thema Employer Branding centraal.

Details van het programma volgen.

Let op: voor deze sessie zijn slechts 40 plaatsen beschikbaar.

Dit event valt in het NIMA Passe Partout.

Benieuwd naar onze sessies? Check:

Voordeel! NIMA Zuid Cyclusinschrijving
In het rijke verleden van NIMA Regio Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Agio, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Greenhouse, Toverland, Heijmans en Concorp/Van Berlo. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2017 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Regio Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

Schrijf je hier in voor de cyclus.

Schrijf je in ▸
WordPress Themes
X
X
X
X