De sessie bij bierbrouwerij De Koningshoeven / La Trappe is helaas uitverkocht! Wil je een plek reserveren op de reservelijst? Stuur dan een mail naar events@nima.nl.

Bij La Trappe Trappist draait het om beleving. Een bewust moment van aandacht. Dit biermerk vertelt haar eigen verhaal en ontsluit een gedachtegoed die een verbinding legt met de stilte en de spiritualiteit van de monniken. Want stilte en aandacht, dat is waar het om draait in het leven van monniken.

Juist in deze hectische tijd waarin merken strijden om aandacht, is dit een onderscheidende richting. La Trappe Trappist speelt niet in op trends en gelooft in haar eigen kracht. Op het gebied van kwaliteit heeft deze klassieker zich inmiddels wel bewezen: het speciaalbier bestaat sinds 1884 en mag zich één van de elf Trappisten in de wereld noemen.

La Trappe Trappist is geen ‘grotegroepenbier’ of volumebier. Toch is de afgelopen jaren de productie verdubbeld, omdat de markt groeit: speciaalbier wordt op de kaart gezet en mensen gaan andere dingen drinken dan pils en wijn.

Wat zijn de kritische succesfactoren van La Trappe Trappist? Hoe komt het dat dit merk zo authentiek blijft? Wat voor keuzes worden er gemaakt op het gebied van horeca en retail? Hoe verkoopt het bier door te fluisteren? Hoe slaagt ze erin niet op prijs te concurreren, maar waarde toe te voegen?

Tijdens deze inspiratiesessie van NIMA Zuid geven Abt Dom Bernardus, Directeur Thijs Thijssen en Marketing Manager Elske Vugts een kijkje in de keuken van La Trappe Trappist en gaan we aan de slag tijdens een interactieve workshop.

Zorg dat je er bij bent! Er is slechts plek voor 50 personen.

Er wordt gegeten in de Houtloods in Tilburg.

Dit event valt in het NIMA Passe Partout.

Benieuwd naar onze sessies? Check:

Voordeel! NIMA Zuid Cyclusinschrijving
In het rijke verleden van NIMA Regio Zuid namen we een kijkje in de marketingkeuken van topmerken als Agio, Bavaria, DSM, Leolux, CZ, PSV en De Efteling. Afgelopen jaar waren we te gast bij Greenhouse, Toverland, Heijmans en Concorp/Van Berlo. Stuk voor stuk mooie en aansprekende bedrijven die hun marketingstrategie en -praktijk met ons wilden delen.

Ook in 2017 zijn we er weer in geslaagd om een viertal mooie bedrijven bereid te vinden om de marketeers van NIMA Regio Zuid gastvrij te ontvangen. Vier inspirerende bijeenkomsten met – zoals je van ons gewend bent – na afloop een gezellige borrel en dito etentje.

Schrijf je hier in voor de cyclus.

WordPress Themes
X
X
X
X