Eind november is NIMA Zuidwest te gast bij Museum Boijmans Van Beuningen in Rotterdam. Aanleiding voor deze bijeenkomst is de tentoonstelling ‘Gek van surrealisme’. Sandra Broeren (Hoofd Marketing en Communicatie) neemt ons mee in de wereld van cultuurmarketing en zal ons meer vertellen over de marketing- en communicatie campagne rondom deze tentoonstelling.

Gek van surrealisme is een ongeëvenaarde vlootschouw van het surrealisme, die de kracht laat zien van de beroemde kunstbeweging. Het museum laat – in samenwerking met gerenommeerde musea in Edinburgh en Hamburg – de passie en belevingswereld zien van kunstenaars als Salvador Dalí, Max Ernst, René Magritte en Joan Miró, alsmede hun verdraaiingen van de dagelijkse werkelijkheid. Laat je inspireren door deze interessante case!

Sandra Broeren is hoofd Marketing en Communicatie bij Museum Boijmans Van Beuningen. Voordat ze in 2016 in dienst kwam bij het museum heeft ze onder andere gewerkt voor Elsevier Media, IKEA, Beate Uhse en De Mandemakers Groep. Nu combineert ze haar achtergrond als afgestudeerd visueel vormgever en haar commerciële werkervaring met het realiseren van publieksdoelstellingen.

PROGRAMMA

16.30 uur | Inloop
17.00 uur | Welkomstwoord
17.10 uur | Presentatie door Sandra Broeren (Hoofd Marketing en Communicatie)
18.00 uur | Netwerkborrel

PRAKTISCHE ZAKEN

Museum Boijmans ligt vlakbij het station Rotterdam Centraal en is per openbaar vervoer uitstekend bereikbaar (15 minuten lopen). Parkeren in de directe omgeving kan in de nabij gelegen parkeergarage Museumpark (betaald).

Schrijf je in ▸
WordPress Themes
X
X
X